شرایط زندگی برای خانواده ملی‌پوش اسبق تیم کبدی فارس که سال گذشته بر اثر تصادف به کما رفت و پس از روند عمل‌های متعدد جراحی به زندگی بازگشت به جهت بالا بودن هزینه‌های توانبخشی فیزیوتراپی و کاردرمانی سخت شده و نیاز است، خیرین و مسئولان استان مساعدت و حمایت بیشتری از میترا شاه‌پرست داشته باشند.

به گزارش پردیسان آنلاین از فارس، میترا شاه‌پرست، ملی‌پوش کبدی فارس در اردیبهشت سال گذشته بر اثر سانحه تصادف در یکی از جاده‌های شیراز به کما رفت و به جهت خونریزی داخلی که داشت، مورد عمل جراحی قرار گرفت اما متأسفانه به کما رفت.

این بازیکن شیرازی تیم ملی کبدی بانوان به مدت یک ماه در بیمارستان بستری بود و پس از بهبودی نسبی مرخص و برای ادامه روند درمان به منزل منتقل شد. اما حمایت نکردن مسئولان استان و بالا بودن هزینه‌های درمانی این بانوی ملی‌پوش با استعداد، گلایه‌ای است که بارها از سوی خانواده وی مطرح شد، به گونه‌ای که برادر این ورزشکار در مرداد سال گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود، مسئولان هیئت کبدی فارس بعد از حادثه‌ای که برای خواهرم رخ داد، دو سه بار تماس گرفتند، اما حمایتی انجام نشد.

حال با گذشت بیش از یک سال از وقوع این حادثه ناگوار برای این بانوی ورزشکار با استعداد کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس با حضور در منزل این ورزشکار ضمن عیادت از وی وضعیت جسمانی آن را جویا شدند.

ملی‌پوش تیم کبدی فارس چشم انتظار حمایت مسئولان/ خیرین به کمک میترا بیایند

ملی‌پوش اسبق تیم کبدی نیازمند حمایت ویژه مسئولان

محمدرضا جعفری رئیس کمیته فرهنگی هیئت ورزش همگانی استان فارس با اشاره به عیادت صورت گرفته از میترا شاه‌پرست می‌گوید: یک ورزشکار نباید فقط هنگام قهرمانی مسئولان را در کنار خود مشاهده کند، بلکه باید زمانی که به هر دلیل دیگر قادر به ادامه ورزش نیست، نیز این حمایت‌ها را احساس کند.

وی می‌افزاید: سال گذشته با توجه به مسئولیت اجتماعی کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس با این بازیکن و خانواده‌اش دیدار شد و نیازمندی‌های او از نزدیک بررسی شد که با مساعدت مدیر بهزیستی شهرستان شیراز بخشی از این نیازمندی‌ها از سوی بهزیستی مرتفع شد.

جعفری ضمن آرزوی سلامتی برای این ورزشکار پر تلاش کشور اضافه می‌کند: وظیفه و مسئولیت خود می‌دانیم که تمام تلاش خود را جهت رفع نیازهای درمانی و توانبخشی این ملی‌پوش را به کار بگیریم اما قطعاً کافی نخواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه اقدامات اولیه و پیگیری‌های لازم جهت ارائه خدمات درمانی و ملزومات توانبخشی و بهداشتی مورد نیاز این بازیکن انجام شده است، خاطرنشان می‌کند: از آنجا که نیاز به این خدمات، مقطعی نبوده و هزینه‌های زیادی بر خانواده او تحمیل کرده است، تعاملاتی با مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت گرفته تا با حمایت ویژه، به‌زودی این نیازها تا حد امکان مرتفع و اندکی از ناراحتی، آلام و دغدغه‌های خانواده این بانوی ورزشکار مصدوم شیرازی برطرف شود.

رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس می‌افزاید: با توجه به اقدامات صورت گرفته برای این بانوی ملی‌پوش اما همچنان هزینه‌های توانبخشی فیزیوتراپی، کاردرمانی و مراقبتی او بالا است و شرایط برای خانواده‌اش به سختی دنبال می‌شود و در اینجا از خیران و مسئولان استانی درخواست داریم که کنار خانواده این بازیکن در جهت مرتفع کردن خدمت رسانی‌به او باشند و مساعدت و حمایت لازم را داشته باشند.

ملی‌پوش تیم کبدی فارس چشم انتظار حمایت مسئولان/ خیرین به کمک میترا بیایند

به گزارش پردیسان آنلاین، میترا شاه‌پرست پنجم آبان سال ۱۳۷۶ در شیراز متولد شد، او سال گذشته بر اثر یک سانحه رانندگی به دلیل جراحت وارده به کما رفت و مادر خود را نیز در آن حادثه از دست داد.

وی از ۱۸ سالگی رشته کبدی را شروع کرد و نخست به تیم ملی جوانان و سپس به بزرگسالان دعوت شد، در حالی که شاه‌پرست آماده اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا بود به دلیل مصدومیت نتوانست در این بازی‌های مهم شرکت کند.

وی همچنین قبل از فعالیت در رشته ورزشی کبدی، حضور در میادین فوتسال و دومیدانی و همچنین کسب مقام اول مسابقات کبدی جوانان کشور، مقام سوم مسابقات کبدی ساحلی، مقام سوم مسابقات لیگ برتر کبدی و عضویت در تیم را در کارنامه دارد و امروز به جهت بالا بودن هزینه‌های درمانی، دارو نیازمند و چشم انتظار حمایت و کمک بیشتر مسئولان و خیرین این استان است و انتظار می‌رود حمایت از این بانوی ورزشکار به گونه‌ای باشد تا هر چه زودتر سلامت جسمانی خود را به دست آورد و ناراحتی خانواده او برطرف شود.