انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اصفهان ضمن دعوت از عموم مردم در پای صندوق‌های رای اعلام کرد: ملت بزرگ ایران همچون گذشته، می‌تواند گرمای وجودی ایثار و شهادت را در صحنه خدمت‌گزاری رونق بخشد و با رأی خود و انتخاب صحیح، شهید خدمتی دیگر را از صندوق‌های انتخابات بیرون بیاورد.

به گزارش پردیسان آنلاین، انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های اصفهان در بیانیه‌ای از مردم برای مشارکت حداکثری در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت کردند. متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

إنَّ اللهَ لایُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ (سوره مبارکه رعد، ۱۱)

با پیروزی انقلاب اسلامی، ملت عزیز ایران توانست مسیر اقتدار و صلابت خود را در پرتو رهنمودهای امامین انقلاب، با قوت، عظمت و همت هرچه تمام تر ادامه دهد.

یکی از راه‌های تقویت شوکت و اقتدار درونی، مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات است. انتخاباتِ مبتنی بر مشارکت عمومی و آرای مردمی، اعتبار بین‌المللی را برای کشور به همراه داشته و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، تزریق خون تازه‌ای در کالبد نظام جمهوری اسلامی و تجدید قوایی برای ملت است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را در حالی آغاز نموده‌ایم که ملت عزیز ایران در غم از دست دادن رئیس‌جمهور شهیدشان به سر می‌برند.

شهید رئیسی عزیز، با شهادت خود اثبات کرد که می‌توان در رأس امورات مملکت بود و از نزدیک پیگیر مشکلات مستضعف‌ترین اقشار مردم شد.

در وصف این خادم ملت همین بس که با شهادت خود خط بطلانی بر ابتذال امر سیاسی در کشور که در یک دهه اخیر در اظهارات و رفتارهای برخی مسئولین مرتجع نمایان شد، کشید و دروغ بزرگ شکاف بین دولت و ملت ایران را با تشییع میلیونی خود در شهرهای مختلف کشور آشکار ساخت.

و اما امروز… امروز، کشور نگاه ناظران جهانی را به خود جلب کرده است که سکان حاکمیتی ایران در سال‌های احتمالاً پرحادثه آینده به دست چه کسانی خواهد افتاد!
و این نشان از اهمیت مسئله‌ی انتخاب است.

یک انتخاب صحیح، نه فقط در طول چهار سال، بلکه تا دهه‌ها تأثیراتش برای کشور باقی می‌ماند.

برای انتخابِ درست باید معیارها را شناخت.

رئیس‌جمهور اصلح کسی است که:

۱_ توانایی به دوش کشیدن بار اجرایی ریاست‌جمهوری، این مسئولیت خطیر را داشته باشد.

۲_ دارای حکمت، تدبیر، برنامه، آینده‌نگری و دوراندیشی و روحیه مقاوم باشد.

۳_ معتقد به مبانی انقلاب و پایبند به منافع ملی و جمعی باشد.

۴_ دلبستگی به قانون اساسی داشته باشد.

۵_ درد مردم را بداند و به دنبال اشرافی‌گری نباشد.

۶_ با تملق‌گویی برای غرب به دنبال کسب موقعیت بین‌المللی نباشد و از طریق راهبرد دیپلماسی قدرت، منافع بین‌المللی کشور را تامین کند.

۷_ تحت تأثیر توهمات توسعه غربی قرار نگیرد.

۸_ دارای روحیه جهادی و ساده‌زیست باشد، با فساد و فقر مبارزه کند و به دنبال عدالت باشد.

۹_ رئیس‌جمهور باید به جای بیگانگان، به مردم و به خصوص جوانان امید داشته باشد و نگاه به درون را وجه همت خود قرار دهد.

مردم غیور و با ایمان نصف جهان!

تشکل انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و قدردانی از حضور شما مردم عزیز در صحنه‌های مختلف، بر این باور است که ملت بزرگ ایران همچون گذشته، می‌تواند گرمای وجودی ایثار و شهادت را در صحنه خدمت‌گزاری رونق بخشد و با رأی خود و انتخاب صحیح، شهید خدمتی دیگر را از صندوق‌های انتخابات بیرون بیاورد.

به همین جهت ما دانشجویان، از شما مردم عزیز، انقلابی و شهیدپرور اصفهان، دعوت می‌کنیم تا همه باهم هفتهٔ آینده پای صندوق‌های رأی حاضر شده و حماسه‌ای غرورآفرین را رقم بزنیم و با انتخابی صحیح بار دیگر دشمن را از تضعیف کشور مأیوس سازیم.

وَ السَّلامُ عَلی مَنِ اتَّبَعَ الْهُدی‌»