معیار خدمت پاسخگویی ۱۳۷ اصفهان صعودی است

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: روند رشد تماس ۱۳۷ نشان از اعتماد بیشتر شهروندان به این سامانه بوده و مشخص می‌کند که مردم راه رسیدگی به مشکلات در حوزه شهری را به خوبی یافته‌اند.

به گزارش پردیسان آنلاین، رسول میرباقری در نهمین قسمت برنامه «پایش» که در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان برگزار شد، با اشاره به جامعیت داده‌های سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: برنامه پایش فرصتی ارزشمند برای ارائه گزارش اقدامات شهرداری اصفهان در حوزه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه طبق آمار معیار خدمت پاسخگویی در سامانه ۱۳۷ صعودی است، افزود: توجه به این سامانه برای ارتقای رضایتمندی و حل مشکلات مردم مؤثر است.

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: روند رشد تماس ۱۳۷ نشان از اعتماد بیشتر شهروندان به این سامانه بوده و مشخص می‌کند که مردم راه رسیدگی به مشکلات در حوزه شهری را به خوبی یافته‌اند.

وی ادامه داد: پیگیری درخواست مردم سبب امیدآفرینی و افزایش رضایتمندی آن‌ها می‌شود، بنابراین امیدواریم با توجه نسبت به نقش ۱۳۷، حق شهروندان ادا شده و اقدام مؤثری برای حل بیشتر مشکلات شهر انجام شود.

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=332850

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: