به گزارش پردیسان آنلاین، رسول میرباقری در نهمین قسمت برنامه «پایش» که در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان برگزار شد، با اشاره به جامعیت دادههای سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: برنامه پایش فرصتی ارزشمند برای ارائه گزارش اقدامات شهرداری اصفهان در حوزههای مختلف است.
وی با بیان اینکه طبق آمار معیار خدمت پاسخگویی در سامانه ۱۳۷ صعودی است، افزود: توجه به این سامانه برای ارتقای رضایتمندی و حل مشکلات مردم مؤثر است.
رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: روند رشد تماس ۱۳۷ نشان از اعتماد بیشتر شهروندان به این سامانه بوده و مشخص میکند که مردم راه رسیدگی به مشکلات در حوزه شهری را به خوبی یافتهاند.
وی ادامه داد: پیگیری درخواست مردم سبب امیدآفرینی و افزایش رضایتمندی آنها میشود، بنابراین امیدواریم با توجه نسبت به نقش ۱۳۷، حق شهروندان ادا شده و اقدام مؤثری برای حل بیشتر مشکلات شهر انجام شود.