معاون فرماندار دیر:روابط عمومی‌ها بازوان مسئولان دستگاه‌های اجرایی هستند

مسعود تنگستانی روز یکشنبه در نشست با مسئولان روابط عمومی شهرستان دیر افزود: روابط عمومی ها باید بتوانند نسبت بهمردم راهگشا و برای سازمان خود، نقش حامی داشته باشند.

وی اضافه کرد: علاوه بر حیطه تبلیغاتی سازمان، مهمترین وظایف روابط عمومی بخش محتوایی کار است طوریکه بتواند نقش مشاور فعال را برای سازمان خود ایفا کند و صاحب نظر و پیشنهادد هنده باشد. 

تنگستانی با تاکید بر فعال بودن روابط عمومی‌ها اظهارداشت: مردم انتظار دارند خدمات انجام  شده را ببینند به همین دلیل مدیران باید روابط عمومی های سازمان خود را باور داشته باشند و در این زمینه یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران فعال بودن روابط عمومی‌های آنها است. 

وی ضمن تاکید بر ارتباط با خبرنگاران، این ارتباط را دوسویه خواند که باید تقویت شود.

تنگستانی خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع را از دیگر موارد مهم دانست که روابط عمومی‌ها می‌توانند به بالارفتن جایگاه آن در سازمان‌ها کمک کنند.

معاون فرماندار دیر با اشاره به لزوم برگزاری دوره های آموزشی برای تقویت حوزه کاری روابط عمومی‌ها ادامه داد: چنین دوره‌هایی در دستور کار قرار خواهد گرفت و از مدرسان استان بوشهر و شهرستان استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم دانش روابط عمومی‌ها را ارتقا دهیم.

وی از روابط عمومی ها خواست آگاهی رسانی، جلب اعتماد مخاطبان و بدنه جامعه در دستور کار قرار دهند. 

تنگستانی اظهار داشت: از زمان دولت تدبیر و امید تلاش های خوبی در حوزه‌های مختلف این شهرستان صورت گرفته و اکنون که سال‌های پایانی دولت است، تلاش‌ها بیشتر خواهد شد و دولت مردان تا روز آخر کاری خدمتگزار ملت خواهند بود.

وی ادامه داد: هر فعالیتی که در ادارات انجام می‌شود به نام آن اداره، دولت و در نهایت نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت می شود و هر گونه بی‌توجهی به انعکاس خدمات، اجحاف به کارکنان ادارات، دولت و نظام خواهد بود.

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=93087

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: