خداداد مقبلی روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: حوزه راهداری و حمل و نقل در تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید نامگذاری شده است، نقش مهمی دارد که در همین راستا تمام تلاش خود را به کار […]

خداداد مقبلی روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: حوزه راهداری و حمل و نقل در تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید نامگذاری شده است، نقش مهمی دارد که در همین راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

وی با تاکید بر نقش روستاها به عنوان محور تولید در کشور، تصریح کرد: باید با ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله بهبود راه‌های ارتباطی مانع از مهاجرت روستاییان به شهرها شد تا بتوان همچنان روستاها را به عنوان مرکز تولید فعال نگاه داشت.

مقبلی، با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۲ وظیفه مهم نگهداری و ایمنی راه‌ها را بر عهده دارد، اظهار داشت: راه‌ها، سرمایه بزرگ ملی هستند که بر صیانت از آن عهده راهداران قرار داده شده و بی‌شک باید بر راهداران، سربازان میدان اجرایی نام نهاد.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: در حوزه ایمنی راه‌ها نیز راهداران به عنوان سفیران ایمنی جاده‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند.

مقبلی، فرهنگسازی در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک و رانندگی را از ضروریات حوزه ایمنی راه‌ها عنوان کرد و گفت: امکانات خوبی در استان‌ها در بحث آموزش پیش‌بینی شده است و امید است بتوان با بهره‌گیری از ظرفیت دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها بتوان اقدامات بیشتری در این حوزه انجام داد.

به گزارش پردیسان نوین در این آیین عزیزالله روشن به عنوان مدیرکل جدید راهداری وحمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات احمد جمشیدی مدیرکل سابق و شهرام ندیمی سرپرست این اداره‌کل قدردانی شد.