به گزارش پردیسان آنلاین، در اطلاعیه شرکت توانیر آمده است: ضمن پوزش مجدد از مشترکان، به اطلاع میرساند بهروز رسانی و ارتقای فنی و نرمافزاری سامانه برق من (برنامه کاربردی و سایت) روز گذشته با موفقیت انجام شد و در حال حاضر آماده ارائه خدمت به مشترکان عزیز است.
به دنبال برخی گزارشهای مردمی مبنی بر بروز اختلال در سامانه برق من، شرکت توانیر روز یکشنبه اعلام کرد: در جهت بهبود پاسخگویی و خدمترسانی و رفع مشکلات گزارش شده، بهروز رسانی فنی و نرمافزاری سامانه برق (اپلیکیشن و سایت) در دستور کار قرار گرفته است.
روزهای اخیر و بهویژه صبح دیروز گزارشهایی در خصوص ایجاد مشکل در دسترسی به این اپلیکیشن در فضای مجازی منتشر شده بود.
نرم افزار برق من سامانهای است که مشترکان صنعت برق میتوانند با نصب آن روی گوشیهای هوشمند خود، علاوه بر دریافت قبض برق خود از زمان خاموشیهای احتمالی آگاه شوند.