شهردار منطقه ۳ تبریز از آماده‌سازی مسیر دوچرخه‌سواری پارک کوثر در شهرک سفیر امید به طول یک کیلومتر خبر داد.

به گزارش پردیسان آنلاین از آذربایجان شرقی، علی قاسمی صبح امروز _شنبه دهم شهریور_ در جمع با خبرنگاران اظهار کرد: برای فراهم آوردن محیطی امن، زیبا و مفرح برای دوچرخه‌سواری نوجوانان و کودکان، رینگی به طول یک کیلومتر در پارک کوثر توسط معاونت فنی و عمرانی شهردار منطقه در حال آماده‌سازی است.

وی افزود: این مسیر دوچرخه‌سواری با عرض ۵/۱ متر در حال اجرا است و پس از اتمام عملیات آسفالت‌ریزی برای استفاده در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه ۳ تبریز عنوان کرد: این مسیر به منظور رفت و آمد و دوچرخه‌سواری شهروندان ایجاد می‌شود تا بتوانند در منطقه‌ای ایمن تردد و دوچرخه‌سواری کنند.

قاسمی با اشاره به اینکه مسیر شهرک سفیر امید به دلیل ورودی از اتوبان شهید کسایی یکی از اصلی‌ترین مبادی ورودی شهر تبریز است و روزانه هزاران مسافر از طریق ترمینال مرکزی تبریز وارد شهر تبریز می‌شوند، اضافه کرد: برای رفاه حال شهروندان و مسافران، فضای سبز و پیاده‌راه مناسبی در این پارک مهیا شده است.

وی ادامه داد: احداث پیاده‌راه جاده سلامت در خیابان آزادی، ایمن‌سازی پارک یادگار امام (ره) با احداث ۶۰۰ مترمکعب دیوار حائل، احداث خانه کودک و عمارت کلاه فرنگی در باغشمال، اجرای کف‌پوش در خیابان‌های باغشمال، شریعتی، میدان حکیم نظامی، آبادانی مسکن و سایر پروژه‌ها از دیگر پروژه‌های فعال عمرانی منطقه است.

شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: آماده‌سازی پارک محله‌ای حافظ برای بهره‌برداری، تجهیز و ایمن‌سازی محوطه پارک زنگوله باغ و پارک هیئت علمی، بازسازی آب‌نمای پارک هیئت علمی، تکمیل و اجرای سقف و ایمن‌سازی ورودی‌های سرویس بهداشتی‌های سطح حوزه از دیگر پروژه‌های عمرانی است که توسط معانت فنی و عمرانی شهرداری این منطقه در حال اتمام یا اجرا است.