مسئول کارناوال شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر گفت: کارناوال شادی و نشاط جشنواره در قالب حرکت اتوبوس گردشگری غدیر در سطح شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل تنها رویدادی است که شهروندان می‌توانند از نزدیک و حضوری شاهد آن باشند. رضا کریمی در ارتباط تلفنی با برنامه صبح سیلک با اشاره به تزریق هیجان و […]

مسئول کارناوال شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر گفت: کارناوال شادی و نشاط جشنواره در قالب حرکت اتوبوس گردشگری غدیر در سطح شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل تنها رویدادی است که شهروندان می‌توانند از نزدیک و حضوری شاهد آن باشند.

رضا کریمی در ارتباط تلفنی با برنامه صبح سیلک با اشاره به تزریق هیجان و نشاط اجتماعی طی گذشت دو روز از حرکت کارناوال شانزدهین جشنواره سراسری تئاتر مهر در سطح کاشان و اطراف آن تشریح کرد: هنرهای مختلف نمایشی با شمایل تئاتر مهر در قالب حرکت اتوبوس گردشگری غدیر در سطح شهر به اجرا درمی‌آید.

وی اجرای برنامه‌ها و نمایش‌های مختلفی مثل سیاه بازی، عروسک گردانی، مسابقات میدانی، نقالی، پرفورمنس و اهدای ماسک با آرم شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر را از جمله بخش‌های حرکت کارناوال این جشنواره در کاشان و شهرهای اطراف برشمرد و تصریح کرد: شهروندان با شرکت در پنج اجرا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کسب شادی و نشاط، ارتباط خوبی با مفاهیم هنرهای نمایشی برقرار کردند.

کریمی کارناوال شادی و نشاط شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر در قالب حرکت اتوبوس گردشگری غدیر را در آستانه عید مبعث تأکید کرد و گفت: این اتوبوس صبح چهارشنبه با حرکت از میدان ۱۵ خرداد به سمت میدان امام حسین(ع) و خیابان فاضل نراقی در کاشان خواهد بود و بعداز ظهر این روز مهمان مردم مشکات است.

به گفته کریمی فعالیت این کارناوال در تعطیلات پنجشنبه و جمعه نیز در سطح شهر کاشان ادامه خواهد داشت.

این هنرمند در پایان، اجرای شانزدهین جشنواره سراسری تئاتر مهر به صورت مجازی را تجربه‌ای متفاوت عنوان و ابراز امیدواری کرد: اجرای این جشنواره حتی به صورت حداقلی در حمایت معنوی و مادی از هنرمندان و رشد آنها تأثیرگذار است.