عالم اهل سنت خراسان شمالی با تاکید بر حضور حداکثری اهل سنت استان در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم فردی مشابه به شهید رئیسی را انتخاب کنند.

حاج گلدی آخوند رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در خراسان شمالی اظهار کرد: پذیرفتن مسئولیت فرصتی برای خدمت‌گذاری است که می‌توان با خدمت صادقانه در راستای رضای خدا، بهترین پاداش که دعای خیر مردم است را برای آخرت سعادتمند کسب کرد.

وی افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند حضور حداکثری باشد، اهل سنت کشور و خراسان شمالی در دوره‌های گذشته مشارکت صددرصدی داشته‌اند و در این دوره از انتخابات نیز حضوری گسترده خواهند شد.

عالم اهل سنت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برادران اهل سنت با پیروی از فرامین رهبری، بیانات ایشان را لازم‌الاجرا می‌دانند و با اتحاد بیشتر در این دوره از انتخابات شرکت خواهند کرد.

رستگاری تصریح کرد: امروز با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی بر ملت ایران، دشمنان انقلاب خواهند دید که ملت ایران از شیعه و سنی، چگونه برای آری گفتن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری و خیر گفتن به آمریکای جنایت‌کار حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی در هشتم تیر خواهند داشت.

وی ادامه داد: ما با شرکت در انتخابات تیری بر قلب آمریکای ظالم فرو خواهیم برد و همدلی و وفاداری خودمان را به رهبر معظم انقلاب بیش از پیش ثابت خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که دشمنان اسلام به اهداف شیطانی خود دست پیدا کنند.

این عالم اهل سنت راز و جرگلان گفت: توصیه ما به تمام اهل سنت کشور به‌ویژه اهل سنت خراسان شمالی این است که شخصیتی را انتخاب کنند که اخلاق شهید آیت‌الله رئیسی را داشته باشد و دنبال منیت نباشد؛ خاکی و از جنس خود مردم باشد.

رستگاری تاکید کرد: آن شهید بزرگوار در طول خدمت خود توانست دل ملت را به دست آورد و بسیاری از مشکلات مردم را حل کند.