سید مهدی طباطبایی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار پردیسان نوین افزود: این مراسم از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه تا ۳۰ دقیقه بامداد با قرائت قرآن کریم، دعای جوشن کبیر و سخنرانی و مداحی برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در منزل از طریق شبکه‌های صدا و سیما و همچنین در […]

سید مهدی طباطبایی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار پردیسان نوین افزود: این مراسم از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه تا ۳۰ دقیقه بامداد با قرائت قرآن کریم، دعای جوشن کبیر و سخنرانی و مداحی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در منزل از طریق شبکه‌های صدا و سیما و همچنین در محل‌های تعیین شده از فیوضات شبهای قدر بهره‌مند شوند ادامه داد: انتظار داریم مردم با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با برگزارکنندگان مراسم همکاری کنند.

وی گفت: شهروندان برای حضور در مراسم از وسایل شخصی از جمله زیرانداز، کتاب دعا و مصحف شریف قرآن، ماسک و دستکش، استفاده نمایند و فاصله یک و نیم متر از همدیگر را در این مراسم رعایت نموده و با وسیله شخصی تردد نمایند.

طباطبایی افزود: بولوار بعثت، میدان جانباز، سه راه کاشانی، میدان راه‏‌آهن، پارکینگ آرامستان خواجه‏‌ربیع، بولوار ابوریحان در منطقه طلاب، مجتمع مهدیه مهرآباد، بولوار امامت، خیابان استاد یوسفی مقابل دانشگاه آزاد اسلامی و خیابان دعبل خزایی در بولوار پیروزی از جمله مکان‌های در نظر گرفته شده برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در مشهد است.