یکشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۳۲ ۱۱ طبقه بندی: استانی چچ به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان البرز مطابق ارزیابی عملکرد نیمه ابتدایی سال جاری و در زمینه استانهای برتر، مدیریت شعب استان البرز در جمع برترین مدیریت شعب درجه یک قرار گرفت. همچنین در رده بندی شعب ممتاز و درجه یک شعبه مرکزی کرج […]


یکشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۰

۱۳:۳۲

۱۱

طبقه بندی:
استانی

چچ

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان البرز مطابق ارزیابی عملکرد نیمه ابتدایی سال جاری و در زمینه استانهای برتر، مدیریت شعب استان البرز در جمع برترین مدیریت شعب درجه یک قرار گرفت. همچنین در رده بندی شعب ممتاز و درجه یک شعبه مرکزی کرج و در حوزه عملکرد شعب در زمینه اخذ کارمزد شعبه نظرآباد البرز در جمع برترینها قرار گرفتند.

علی غیاثی مدیر شعب استان البرز با اشاره به عملکرد استان و شعب تابعه طی ۶ ماهه نخست سال و ضمن تبریک موفقیت کسب شده توسط استان افزود: قطعاً نیل به اهداف تعیین شده و ارتقای سطح عملکرد واحدهای اجرایی استان در گرو همدلی و پشتکار پرسنل و شایسته سالاری حاکم بر استان است و این موفقیت را مرهون تلاش و زحمت بی بدیل تک تک کارکنان استان فارغ از جایگاه سازمانی آنها هستیم.

وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی مدون و ایجاد روحیه همدلی و تعاون در میان همکاران اعلام کرد: چنانچه برنامه ریزی های عملکردی بر مبنای واقعیت ها و پتانسیل منطقه و استان بنا گردد قطعاً شاهد ارتقای بیش از پیش عملکرد کلیه واحد های بانک خواهیم بود و انشالله با رویه فعلی در استان البرز همچنان در مسیر ارتقاء سطح عملکرد واحدها و دستیابی به موفقیت های بیشتر گام خواهیم برداشت.