به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین طی سخنانی در این مراسم ضمن گرامی داشت اعیاد شعبانیه با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی نیروهای انتظامات بانک اظهار داشت: کارکنان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی به عنوان طلایه داران اقتدار و امنیت، نقطه اقتدار و ضامن امنیت […]

به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین طی سخنانی در این مراسم ضمن گرامی داشت اعیاد شعبانیه با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی نیروهای انتظامات بانک اظهار داشت: کارکنان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی به عنوان طلایه داران اقتدار و امنیت، نقطه اقتدار و ضامن امنیت همه جانبه در بانک هستند که اهمیت این وظیفه خطیر و حساس را با هیچ معیاری نمی‌توان سنجید.
وی برخورد مناسب با مشتریان و همکاران را از جمله وظایف مهم همکاران این اداره کل دانست و این موضوع را در جذب منابع بسیار موثر خواند.
فرزین در ادامه با بیان این که کارکنان بخش حفاظت فیزیکی و فنی به عنوان بازوی توانمند بانک، وظیفه خطیر و مهم امنیت بانک را بر عهده دارند، افزود: شما نیروهای انتظامات بانک، نقش تاثیرگذار و مهمی در پیشگیری از آسیب ها، حفظ و حراست از اموال بانک و مشتریان دارید که در این راستا باید با همه توان جهت تقویت و ارتقای امنیت در حوزه فعالیت بانک ملی ایران بیش از پیش گام بردارید .
وی در ادامه برآیند تلاش های نیروهای انتظامات را وجود امنیت خواند و اظهارداشت: کار انتظامات شبانه‌روزی و طاقت‌فرسا است و مدیریت بانک با آگاهی از این امر از هر گونه اقدامی جهت پشتیبانی و تقدیر از زحمات همکاران این بخش حمایت می‌کند.
در این مراسم حسین صابری رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک ملی ایران نیز با تشریح اقدامات و ماموریت های این اداره به بیان گزارشی از عملکرد و فعالیت های این اداره کل پرداخت و با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی کارکنان این اداره کل، اظهار داشت: همکاران این اداره کل در جهت امنیت کارکنان و اموال مشتریان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
در بخشی از این مراسم با اهدای لوح ، جمعی از کارکنان انتظامی و اداری اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک به جهت تلاش و کوشش در پیشبرد اهداف بانک و جدیت در امور محوله مورد تقدیر قرار گرفتند.