به گزارش عصر دوشنبه روابط عمومی استانداری قم، احمد حاجی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در بین کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش اداره‌کل بهزیستی استان حضور یافتند. حاجی زاده با تبریک سال جدید افزود: حضور در این مرکز در آغاز سال […]

به گزارش عصر دوشنبه روابط عمومی استانداری قم، احمد حاجی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در بین کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش اداره‌کل بهزیستی استان حضور یافتند.

حاجی زاده با تبریک سال جدید افزود: حضور در این مرکز در آغاز سال ۱۴۰۱ و همزمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) توفیق بزرگی است.

وی به اهمیت کار مددکاران و مربیان شاغل در مراکز بهزیستی اشاره کرد و گفت: کار شما در این عرصه کاری جهادی است و نوعی عبادت محسوب می شود و در پیشگاه الهی ماجور خواهید بود.

معاون استاندار قم با تاکید بر نقش خیران در این زمینه، ادامه داد: بی شک توان و اقدام‌های خیران در عرصه‌های مختلف کارگشا است و در زمینه حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست نیز آثار و برکت‌های فراوان به دنبال داشته است.

وی رویکرد دولت جدید در خدمت رسانی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: حل مشکل‌های اجتماعی و آسیب‌ها از جمله دغدغه های دولتمردان است که با تمام توان در این زمینه در حال تلاش هستیم.

سید مهدی قریشی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در چنین جمعی، خدمت به این قشر را مایه مباهات و توفیقی بسیار باارزش دانست و برای کودکان و پرستاران آرزوی موفقیت کرد./