وزیر نیرو در این مراسم که شامگاه سه شنبه برگزار شد، گفت: بهره برداری از پروژه ارتقای مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان با پوشش جمعیتی بالغ بر ۲۲۰ هزار نفر از جمله طرح های هفته نوزدهم پویش هر هفته-الف-ب-ایران در استان زنجان است. رضا اردکانیان تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه […]

وزیر نیرو در این مراسم که شامگاه سه شنبه برگزار شد، گفت: بهره برداری از پروژه ارتقای مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان با پوشش جمعیتی بالغ بر ۲۲۰ هزار نفر از جمله طرح های هفته نوزدهم پویش هر هفته-الف-ب-ایران در استان زنجان است.

رضا اردکانیان تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان از دیگر طرح های این پویش است که با تکمیل آن در سال ۱۴۰۰ جمعیت تحت پوشش تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان به ۴۱۰ هزار نفر افزایش می یابد.

وی اظهار داشت: در نوزدهمین هفته از پویش هر هفته-الف-ب-ایران نیز همزمان با روز ملی آب تعداد ۴۱ پروژه آب، برق و فاضلاب در ۶ استان کشور با سرمایه گذاری سه هزارو۷ میلیارد تومان به طور همزمان به بهره برداری رسید.

اردکانیان افزود: تا پایان سال جاری نیز ۲۵ پروژه با سرمایه گذاری معادل ۷ هزار میلیارد تومان در استان های مختلف کشور به بهره برداری می رسد.

تا هجدهمین هفته از پویش هر هفته-الف-ب-ایران، ۲۲۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳ هزار و ۳۶۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

در پویش هر هفته – الف- ب- ایران، تا پایان سال ۹۸، ۲۲۷ پروژه آب و برق در ۳۱ استان با ۳۳ هزار میلیاردتومان اعتبار به بهره برداری می رسد.