مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: مجوز فعالیت ۳۵ ایستگاه صلواتی در ایام اربعین حسینی صادر شده و خدمات‌دهی به ایستگاه‌های صلواتی تا بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: مجوز فعالیت ۳۵ ایستگاه صلواتی در ایام اربعین حسینی صادر شده و خدمات‌دهی به ایستگاه‌های صلواتی تا بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

محمدحسین علی‌اکبری در گفت و گو با خبرنگار پردیسان آنلاین با اشاره به آماده‌باش منطقه یک برای اربعین حسینی اظهار کرد: ۱۰۵ نفر از نیروهای خدماتی و ناظر در دو شیفت کاری در بلوار پیامبر اعظم (ص) فعالیت دارند.

وی از برپایی ستاد خدمات رسانی منطقه یک شهرداری قم در بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد و افزود: ستاد خدمات رسانی به زائران در عمود ۱۰ بلوار پیامبر اعظم (ص) از روز شنبه به صورت آماده‌باش مستقر و در محدوده خروجی تونل غدیر تا عمود ۲۰ بلوار پیامبر اعظم (ص) فعالیت خواهند کرد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به فضای سازی شهری در سطح منطقه تصریح کرد: با توجه به اینکه سیاه‌پوشی سطح منطقه از دو ماه گذشته شروع شده بود، با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، پرچم‌های فرسوده با پرچم‌های نو تعویض شدند.

علی اکبری خاطرنشان کرد: ریسه کشی تمام بلوار پیامبر اعظم (ص) و تکمیل سیاه‌پوشی محدوده ستاد خدمات رسانی در بلوار پیامبر اعظم (ص) و معابر و میادین اصلی سطح منطقه یک از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه است.

وی از تأمین و استقرار ۳۰ مخزن فان در راستای رعایت مسائل زیست محیطی خبر داد و بیان کرد: ۱۲۰ کارتن پلاست و ۳۰ مخزن فان برای روز اربعین در بلوار پیامبر اعظم (ص) در محدوده خدماتی منطقه یک شهرداری قم پیش‌بینی شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم اضافه کرد: مجوز فعالیت ۳۵ ایستگاه صلواتی در این ایام صادر شده و خدمات دهی به ایستگاه‌های صلواتی تا بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

علی اکبری با اشاره به آماده‌باش نیروهای پیشگیری از تخلفات شهری در راهپیمایی جاماندگان اربعین گفت: سیستم مه‌پاش با هدف تلطیف هوا و خنک شدن مقطعی مسیر پیاده‌روی عزاداران اربعین حسینی در محدوده خدماتی منطقه یک در بلوار پیامبر اعظم (ص) اجرایی شده است.