رئیس اداره نشریات معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات با تأکید بر ضرورت ایجاد تغییرات بزرگ برای ارتباط با مخاطب امروز، نشریات کاغذی را همچنان دارای کارکرد دانست.

رئیس اداره نشریات دفتر تبلیغات:

مجلات کاغذی همچنان برای مخاطب نوجوان کارکرد دارد

رئیس اداره نشریات معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات با تأکید بر ضرورت ایجاد تغییرات بزرگ برای ارتباط با مخاطب امروز، نشریات کاغذی را همچنان دارای کارکرد دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی پردیسان آنلاین، سیدیحیی رکنی رئیس اداره نشریات معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور در غرفه پردیسان آنلاین در نمایشگاه رسانه های ایران بیان داشت: ۴ نشریه در این اداره فعالیت داشته که حدود ۳۰ سال قدمت دارند؛ نشریه سلام بچه ها از سال ۶۸ برای مخاطب نوجوان چاپ شده است و گذشته درخشانی برای این نشریات وجود دارد.

وی با اشاره به گسترش رسانه ها از کاهش اقبال به نشریات کاغذی سخن گفت و افزود: سعی داریم به سمت ذائقه مخاطب امروز حرکت کنیم اما هنوز نشریه کاغذی برای گروه سنی کودک و نوجوان کارکرد دارد؛ تغییرات بزرگی لازم است زیرا مخاطب ما به شبکه های اجتماعی عادت کرده و با فیلم و عکس ارتباط زیادی دارد از این رو نمی توان آن را به راحتی پای نشریه و کتاب نشاند.