مدیر منطقه یک شهرداری قم از لکه گیری آسفالت و ترمیم نقاشی دیواری پیرامون مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم از لکه گیری آسفالت و ترمیم نقاشی دیواری پیرامون مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش پردیسان آنلاین، محمد حسین علی اکبری ضمن تاکید بر تلاش شبانه روزی نیروهای خدماتی شهرداری برای آماده سازی هرچه بهتر شهر برای استقبال از سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: اقدامات لازم به منظور فراهم کردن شرایط مناسب روزهای آغازین سال تحصیلی از سوی شهرداری منطقه یک شهرداری در حال اجراست.

وی افزود: در راستای فراهم کردن محیط شهری مناسب به مناسبت بازگشایی مدارس، تلاش می‌شود تا خدماتی در خور شان مجموعه تعلیم و تربیت این کلانشهر با محوریت معاونت خدمات شهری منطقه و همکاری سازمان‌های وابسته در خصوص زیباسازی منطقه اجرایی شود.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس اظهار کرد: مجموعه‌ای از وظایف و اقدامات به بخش‌های مختلف شهرداری ابلاغ شده است تا با همکاری و هماهنگی بین بخش‌ها، خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.

علی اکبری اذعان کرد: شهرداری با پاکسازی، بهسازی و زیباسازی معابر پیرامون مدارس، لکه گیری آسفالت پیاده روها و معابر اطراف مدارس، حذف موانع فیزیکی و نیز نازیبائی های بصری، خط کشی چهارراه‌ها و گذرهای عابر پیاده هرس پرچین‌ها و پوشش گیاهی حاشیه معابر منطقه، شست‌وشوی ایستگاه‌های اتوبوس و بی‌آرتی از اطراف مدارس تلاش می‌کند تا محیطی شاد، سالم و با نشاط برای ارتقای روحی دانش آموزان، برای فراگیری علم و دانش مهیا سازد.