معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به بلاتکلیف بودن ۴۹ دستگاه اتوبوس در قرارداد تامین ناوگان با وزارت کشور گفت: امیدواریم این موضوع در دولت جدید پیگیری شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به بلاتکلیف بودن ۴۹ دستگاه اتوبوس در قرارداد تامین ناوگان با وزارت کشور گفت: امیدواریم این موضوع در دولت جدید پیگیری شود.

به گزارش پردیسان آنلاین، رضا خانه‌زاد یزدی در بازدید حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش نماینده مجلس شورای اسلامی از سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، اظهار کرد: با هدف‌گذاری که از سال گذشته آغاز شد بسیاری از مشکلات شناسایی شده در سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم رفع شده است.

وی یکی از برنامه‌های مهم اجرا شده را نظم‌دهی به نحوه فعالیت ناوگان اتوبوسرانی دانست و افزود: با اجرای پنج روش اطلاع شهروندان از رسیدن اتوبوس به ایستگاه، افزایش رضایتمندی شهروندان و افزایش سهم اتوبوس در جابجایی‌های شهری را شاهد هستیم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: یکی از اقدامات قابل توجه در افزایش کیفیت خدمات‌رسانی، ایجاد سیستم پاداش و مزایا ویژه رانندگان بوده است که بر اساس شاخص‌های مختلف رانندگان مورد ارزیابی و تشویق قرار می‌گیرند.

خانه‌زاد یزدی با اشاره به بلاتکلیفی قرارداد تأمین ۴۹ دستگاه اتوبوس توسط وزارت کشور، تصریح کرد: با وجود پرداخت سهم شهرداری در خرید این اتوبوس‌ها، همچنان قرارداد بلاتکلیف بوده است که امیدواریم در دولت جدید پیگیری شود و اختصاص پیدا کند.

وی با بیان اینکه قرار بود ۵۰ دستگاه ون نیز توسط وزارت کشور به شهرداری قم اختصاص پیدا کند، گفت: ۲۹ دستگاه ون به قم آمده که هنوز ۱۳ دستگاه از این ون‌ها به علت اختلاف میان تولیدکننده و وزارت کشور پلاک نشده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم عنوان کرد: در سال جاری قرارداد بازسازی کامل ۳۰ دستگاه اتوبوس با سازمان اتوبوسرانی منعقد شده است که تا پایان سال به ظرفیت ناوگان اضافه خواهد شد.

خانه‌زاد یزدی از تأمین شش دستگاه خودروی برقی دیگر برای خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه (س) خبر داد و گفت: با اضافه شدن این خودروها، تعداد خودروهای برقی به ۱۲ دستگاه می‌رسد.