شهرداری قم با تعامل و مشارکت وزارت نیرو و شرکت توزیع برق، با استفاده از ظرفیت ژنراتورها و دیگر روش‌های تولید برق، تلاش می‌کند تا ضمن جلوگیری از اختلال ارائه خدمات به علت تعطیلی، همکاری لازم با مجموعه مدیریت استان را به عمل آورد.

شهرداری قم با تعامل و مشارکت وزارت نیرو و شرکت توزیع برق، با استفاده از ظرفیت ژنراتورها و دیگر روش‌های تولید برق، تلاش می‌کند تا ضمن جلوگیری از اختلال ارائه خدمات به علت تعطیلی، همکاری لازم با مجموعه مدیریت استان را به عمل آورد.

به گزارش پردیسان آنلاین، شهرداری قم به‌عنوان مجموعه‌ای خدمتگزار در جهت رفاه حال مردم و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندی، با تلاش شبانه‌روزی بیش از ۶۰۰۰ نفر در تمامی طول ایام سال، خدمات متنوع و گسترده‌ای را به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها ارائه می‌نماید.

بخش عمده‌ای از این خدمات با حضور نیروها و کارگران خدماتی، عملیاتی و میدانی شهرداری نظیر پاکبان، باغبان، رانندگان حمل‌ونقل عمومی، عوامل پیشگیری و رفع تخلفات شهری، نواحی مناطق هشتگانه شهری، آتش‌نشانان، نیروهای آرامستان، مرکز کنترل و نظارت بر ترافیک، جمع‌آوری، انتقال و تفکیک پسماند، کارخانه آسفالت و قطعات بتنی، معدن شن و ماسه، ناظران و عوامل اجرایی پروژه‌های عمرانی و… با فعالیت تمام‌وقت و شیفت‌بندی روزانه در تمامی ایام هفته و در طول سال، حتی در تعطیلات، مناسبت‌های ملی و مذهبی و شرایط خاص و ویژه آب و هوایی بدون تعطیلی به مردم ارائه می‌گردد و تنها کمتر از ۱۰ درصد کارکنان شهرداری قم در بخش‌های ستادی و مدیریتی مشغول به فعالیت‌های صرفاً اداری و پشتیبانی از خدمات میدانی و اجرایی هستند.

ازآنجاکه تمامی خدمات شهرداری به‌صورت کاملاً مستقیم بر زندگی شهروندان اثرگذار است، هرگونه اختلال در ارائه و اجرای این خدمات حتی در ایام تعطیلات باعث ایجاد نارضایتی در بین مردم خواهد شد و مجموعه شهرداری قم خود را مکلف می‌داند تا با به‌کارگیری تمامی توان و ظرفیت‌ها، با ارائه خدمات شایسته زمینه رضایتمندی بیشتر مردم را فراهم آورد.

در همین راستا و با توجه به مشکلات موجود در زمینه تأمین، تولید و مدیریت توزیع برق، با تعامل و مشارکت وزارت نیرو و شرکت توزیع برق، با استفاده از ظرفیت ژنراتورها و دیگر روش‌های تولید برق، تلاش می‌کند تا ضمن جلوگیری از اختلال ارائه خدمات به علت تعطیلی و حفظ رضایت‌مندی شهروندان، همکاری لازم با مجموعه مدیریت استان در هماهنگی‌ها و اقدامات تأمینی و مدیریتی شرایط خاص فعلی را به عمل آورد.

گفتنی است در حال حاضر حدود ۶۵ درصد از میزان برق مصرفی ساختمان مرکزی و برخی ساختمان‌های شهرداری از ظرفیت تولید برق ژنراتور استفاده می‌کنند و با تدابیر در حال اجرا، در روزهای آینده تمامی نیاز برق ساختمان‌های اداری از ظرفیت‌های داخلی تأمین خواهد شد‌.

انتهای پیام/۱۰۳