قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش پردیسان آنلاین، بازار خودرو امروز _دوشنبه یکم مرداد_ در سراشیبی کاهش قرار گرفته و روند افت قیمت در بازار داخلی از یک میلیون تومان تا ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در بازار مونتاژی‌ها از دو میلیون تومان تا ۹۵ میلیون تومان دیده می‌شود.

کوییک اتوماتیک با مدل ۱۴۰۳ یکی از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های بازار داخلی امروز با کاهش ۱۰ میلیون تومان دیگر به محدوده ۵۶۰ میلیون تومان رسید.

تارا اتوماتیک V۴ از خودروهای داخلی نیز با افت ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به قیمت ۹۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک از سدان‌های محبوب ایران‌خودرو با افت چشمگیر ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نسب به روزهای گذشته به کار خود ادامه داد. در حال حاضر قیمت این خودرو در بازار به محدوده ۷۱۸ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس توربو اتوماتیک امروز با ریزش ۱۶ میلیون تومانی به قیمت ۹۳۴ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۰ میلیون تومان، سورن پلاس ESP با قیمت ۶۹۷ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۵۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۵۵ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۸۷ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۲۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۴۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX با قیمت ۶۸۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۱۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۸۹ میلیون تومان، تارا دستی V1 با قیمت ۷۵۳ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۸۸۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۷ میلیون هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۲۴ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۷ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۰۲ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۳ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۰۳ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار امروز ۱ مرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی نیز امروز با رکود عمیق به کار خود ادامه داد.

تیگو ۸ پرومکس (IE) از محصولات لوکس شرکت مدیران خودرو، با روند کاهشی ۲۵ میلیون تومانی کار خود را آغاز کرد و قیمت بازار آن پس از افت قیمت، به دو میلیارد و ۹۱۵ میلیون تومان رسید.

هیوندای کرتا در معاملات امروز با افت ۸۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی H۵ و هونگچی E-QM۵ از محصولات شرکت بهمن موتور هر دو با افت ۷۰ میلیون تومانی به ترتیب سه میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان و سه میلیارد و ۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فردا SX۵ در شمار محصولات مونتاژی، با افت ۴۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۳۷ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) دو میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۶۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار امروز ۱ مرداد + جدول