به گزارش روز سه شنبه پردیسان آنلاین، بهرام سرمست در جلسه کارگروه اقدام (مقابله با تحریم) استان قم طی سخنانی تلاش برای بی کم اثرکردن تحریم ها را اولویت دولت دانست و افزود: در استان قم نیز تلاش مسئولان همواره بر حمایت از تولید و فعالان اقتصادی بوده است. استاندار قم، طرح کارت ویژه سرمایه […]

به گزارش روز سه شنبه پردیسان آنلاین، بهرام سرمست در جلسه کارگروه اقدام (مقابله با تحریم) استان قم طی سخنانی تلاش برای بی کم اثرکردن تحریم ها را اولویت دولت دانست و افزود: در استان قم نیز تلاش مسئولان همواره بر حمایت از تولید و فعالان اقتصادی بوده است.

استاندار قم، طرح کارت ویژه سرمایه گذاران برای ملاقات خصوصی با مدیریت استان را مورد توجه قرار داد و گفت: حل مشکلات سرمایه گذاران و اشتغال آفرینان همواره مورد تاکید مدیریت استان می باشد و برنامه های منظم سه شنبه های اقتصادی گام موثری در تحقق شعار جهش تولید در استان بوده است.

وی در ادامه امنیت سرمایه گذاری را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: تعامل دستگاه های نظارتی در استان قم در این راستا مطلوب بوده است.

سرمست با اشاره به همدلی مسئولان استان برای توسعه ی اشتغال و کارآفرینی افزود: از عملکرد حمایتی تشکیلات قضایی و سایر دستگاه های حاکمیتی رضایت داریم.

استاندار قم استفاده از نظرات مشورتی سایر دستگاه ها در جلسات را نیز از سیاست های مدیریت استان دانست و خاطرنشان کرد: معتقد به استفاده از همه ظرفیت ها در راستای بهبود وضعیت معیشتی، امنیتی و اجتماعی هستیم.

سرمست بیان کرد: کارگروه اقدام می تواند جنبه مشارکت همه مسئولان در پیشبرد برنامه های نظام را تقویت کند./