عبدالمجید معنوی روز پنجشنبه در کارگاه آموزشی مسوولان روابط عمومی اداره های شهرستان مهریز به اهمیت و نقش این مسوولیت در دستگاههای اجرایی اشاره کرد و افزود: باید با ارتباط قوی نسبت به بررسی و انعکاس نظر مردم به مسوولان در مجموعه اداری تلاش کرد.
وی ادامه داد: مدیران روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مسوولان و مردم هستند و باید با جدیت ، علاقهمندی و احساس تکلیف در قبال رسالت خطیری که بر عهده دارند آیینه تمام نمای معضلات ،بیان کننده مسائل و مشکلات مردم و در ارتقای خدمات به ارباب رجوع تلاش کنند.
عضو خانه مطبوعات یزد اظهار کرد: چند پیشگی، نداشتن آموزش های لازم و پست سازمانی مستقل در دستگاههای اجرایی اهم مشکلات مدیران روابط عمومیهای استان یزد در ۱۰ شهرستان است که در این خصوص باید با برنامهریزی مناسب تلاش کرد.
معنوی به اهمیت برگزاری دورههای آموزشی با حضور مدرسان مجرب ، ارزیابی فعالیتها و انتخاب افراد دلسوز در صدر روابط عمومی اداره ها به عنوان یکی از راهکارهای ضروری برای ارتقای نقش این جایگاه در جامعه تاکید کرد.
در این دوره آموزشی، مسوولان روابط عمومی اداره های مهریز به طرح دیدگاه و مسائل و مشکلات کاری خود پرداختند و برگزاری دورههای آموزشی را به عنوان یک ضرورت طرح کردند.
همچنین در خصوص اهمیت و نقش روابط عمومی و نحوه تهیه خبر و گزارش آموزش های لازم در این کارگاه ارائه شد.
مهریز ۶۰ مسوول روابط عمومی و ۱۰ خبرنگار دارد، مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.