ناصر مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان نوین با یادآوری پیگیری‌های خانه مطبوعات و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برای رفع مشکل توزیع نسخه کاغذی روزنامه‌ها افزود: دکه‌های مطبوعاتی استان با توجه به جدول زمان‌بندی و بر پایه سایر پروتکل‌های مربوط به شیوع ویروس کرونا از ۳۰ فروردین فعال می‌شوند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد […]

ناصر مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان نوین با یادآوری پیگیری‌های خانه مطبوعات و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برای رفع مشکل توزیع نسخه کاغذی روزنامه‌ها افزود: دکه‌های مطبوعاتی استان با توجه به جدول زمان‌بندی و بر پایه سایر پروتکل‌های مربوط به شیوع ویروس کرونا از ۳۰ فروردین فعال می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز پیش از این گفته بود که با آغاز انتشار نسخه کاغذی روزنامه‌ها به دنبال تصمیم ستاد ملی کرونا از ۲۳ فروردین، در استان البرز در خصوص توزیع نشریات دچار مشکل شدیم و تصمیم‌هایی اتخاذ شد.

مقدم با بیان اینکه فعالیت دکه‌های مطبوعاتی البرز و تهران متفاوت است، افزود: اغلب فعالیت دکه‌های البرز به فروش اغذیه و مواد خوراکی اختصاص دارد و البته در کنار آن به فروش روزنامه هم می‌پردازند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود در خصوص شیوع کرونا، در روزهای گذشته پیگیری‌هایی از طریق خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برای رفع مشکل توزیع نشریات در استان صورت گرفته که امیدواریم به نتیجه برسد.

با مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا طرح فاصله‌گذاری هوشمند از روز شنبه (۲۳ فروردین) در سراسر کشور اجرا شد و در این مرحله صنوف کم‌خطر با کسب مجوز لازم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.