سید رسول حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان نوین اظهار داشت: برای تهیه هریک از این بسته ها ۳۴۰ هزار تومان و در مجموع اعتباری معادل ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. وی بیان کرد: این بسته ها در قالب طرح مواسات و توسط قرارگاه مواسات امام حسن مجتبی(ع) در حال توزیع و […]

سید رسول حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان نوین اظهار داشت: برای تهیه هریک از این بسته ها ۳۴۰ هزار تومان و در مجموع اعتباری معادل ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: این بسته ها در قالب طرح مواسات و توسط قرارگاه مواسات امام حسن مجتبی(ع) در حال توزیع و برای جامعه هدف آن، سه هزار خانوار کم بضاعت شناسایی شده است.

حسینی از تولید ماسک ها و مواد شوینده بهداشتی در داخل شهرستان تویسرکان توسط کارگاه های تولیدی و شرکت های تخصصی خبر داد و افزود: در حال حاضر از لحاظ تامین مواد ضد عفونی کننده، ماسک و پد الکلی کمبود خاصی در شهرستان وجود ندارد.

وی عنوان کرد: اگر چه روند ابتلا به کرونا در کشور و استان همدان سیر نزولی داشته اما به هیچ وجه نباید نکات و اصول بهداشتی را زیر پا بگذاریم چون احتمال خیزش و اوج گیری دوباره کووید ۱۹ وجود دارد.

فرماندار تویسرکان تاکید کرد: از لحاظ تامین مایحتاج و کالاهای مورد استفاده مردم در ماه رمضان، کمبود خاصی در شهرستان نداریم و در صورت نیاز به کالا یا مایحتاج خاص، به سرعت آنها را تامین می کنیم.

تویسرکان از شهرستان های جنوبی همدان است که ۹۰ کیلومتر تا مرکز استان فاصله دارد.