به گزارش پردیسان آنلاین، سومین جشنواره نمای مطلوب به همت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قم فراخوان شد.این جشنواره با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان قم، سازمان نظام‌مهندسی استان قم و جهاد دانشگاهی واحد استان قم در محورهای مختلف عکاسی شامل نماهای تاریخی زیبا و با هویت اسلامی، ایرانی و متناسب با اقلیم […]

به گزارش پردیسان آنلاین، سومین جشنواره نمای مطلوب به همت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قم فراخوان شد.
این جشنواره با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان قم، سازمان نظام‌مهندسی استان قم و جهاد دانشگاهی واحد استان قم در محورهای مختلف عکاسی شامل نماهای تاریخی زیبا و با هویت اسلامی، ایرانی و متناسب با اقلیم قم (به‌ویژه مصالح آجری)، نماهای مسکونی مطلوب و ایجاد الگو برای منطقه و نماهای نامطلوب که باعث ایجاد آشفتگی بصری شده‌اند برگزار می‌شود.
گفتنی است بخش‌های جشنواره شامل نشست‌های تخصصی، ارائه طرح‌های برتر جشنواره‌های قبل، مسابقه عکاسی و نماتکانی بوده که علاقه‌مندان می‌توانند از طرق مختلف شامل سایت WWW. Qom. ir و شبکه‌های اجتماعی به نشانی Namaqom_ir در این جشنواره شرکت کنند.
همچنین دبیرخانه این جشنواره در بلوار امام موسی صدر، ساختمان مرکزی شهرداری، بلوک ب، طبقه اول، معاونت شهرسازی و معماری و شماره تماس‌های ۰۲۵۳۷۸۳۲۸۷۸ و ۰۹۲۲۱۶۴۳۹۱۰ آماده دریافت آثار شرکت‌کنندگان در این جشنواره است.