به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، تعدادی از مخاطبان این خبرگزاری در سامانه فارس من، پویشی را با عنوان تلفن دیوان عدالت اداری مشکل دارد، ثبت کرده و خواستار پیگیری این موضوع شدند. این مخاطبان عنوان کردند: «تلفن دیوان عدالت اداری مشکل دارد و نمی توانند برای پرسیدن یک سوال، وقت و هزینه […]

به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، تعدادی از مخاطبان این خبرگزاری در سامانه فارس من، پویشی را با عنوان تلفن دیوان عدالت اداری مشکل دارد، ثبت کرده و خواستار پیگیری این موضوع شدند. این مخاطبان عنوان کردند: «تلفن دیوان عدالت اداری مشکل دارد و نمی توانند برای پرسیدن یک سوال، وقت و هزینه سفر به غرب تهران را پرداخت کنند، بنابراین از مسؤولان خواسته‌اند تلفن دیوان عدالت اداری درست شود.» همچنین اعلام کرده‌اند: «متاسفانه در تماسی که گرفته شده مکررا به منوی اصلی برمی گردند و نمی توانند با بخش ریاست تماس بگیرند و هیچ راه دیگری هم برای تماس‌شان وجود ندارد.» در همین زمینه احسان باقری یکی از مدیران روابط عمومی دیوان عدالت اداری به خبرنگار فارس گفت: اطلاعات پرونده را نمی توان به صورت تلفنی پاسخ داد در این رابطه بخشنامه ای داریم که براساس آن نمی توان پاسخ تلفنی به متقاضیان و مردم داد. وی افزود: عدم پاسخگویی تلفنی برای توضیح دادن در مورد پرونده‌ها به این دلیل است که جلوی کارچاق کنی‌ها گرفته شود. باقری گفت: دیوان عدالت اداری به دنبال این است که جواب‌گویی بالا و صددرصدی به مردم را داشته باشد اما گاهی برخی از تماس‌های تلفنی طولانی است و همین امر باعث پشت نوبت رفتن متقاضیان می‌شود. وی در مورد اختلال در سیستم پاسخگویی دیوان عدالت اداری گفت: تمام خطوط تلفنی سالم هستند و مشکلی نیست به همین جهت بر اساس پیگیری‌هایی که انجام شده با تمام شعب دیوان تماس برقرار کرده‌ایم و ایرادی مشاهده نشده است. باقری افزود: مردم باید بدانند که احراز هویت تلفنی میسر نیست و ما غیرحضوری نمی‌توانیم پاسخگوی برخی از سوالات مردم باشیم،اما با این وجود هم سامانه ارتباطی و پاسخگویی به مردم مشکلی ندارد. انتهای پیام/