هادی علیایی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان آنلاین با اشاره به عملکرد فرنگی کاران قم در مسابقات بین المللی جام تختی، اضافه کرد: مهدی جواهری در وزن ۵۵ و امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم این رقابت ها دو مدال برنز به نام خود ثبت کردند. وی اضافه کرد: در روزپایانی […]

هادی علیایی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان آنلاین با اشاره به عملکرد فرنگی کاران قم در مسابقات بین المللی جام تختی، اضافه کرد: مهدی جواهری در وزن ۵۵ و امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم این رقابت ها دو مدال برنز به نام خود ثبت کردند.

وی اضافه کرد: در روزپایانی این رقابت ها علیرضا نجاتی کشتی گیر خوش آتیه قمی در وزن ۶۰ کیلوگرم صاحب مدال نقره و هادی علیزاده پورنیا نیز مدال ارزشمند برنز شد.

وی ابراز کرد: این مسابقات به عنوان مرحله سوم چرخه انتخابی تیم ملی کشتی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا (مغولستان)، بازی های آسیایی (چین) و رقابت های جهانی (صربستان) نیز محسوب می شود.

وی ادامه داد: در اوزان ۵۵، ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم این رقابت ها به ترتیب مهدی جواهری، علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی از قم حضور داشتند.

رییس هیات کشتی قم اضافه کرد: امیرعبدی و ابوالفضل زینتی خواه کشتی گیران خوش آتیه قمی در وزن ۷۲ و هادی علیزاده پورنیا نیز در وزن ۷۷ کیلوگرم مسابقات بر روی تشک رفتند.

علیایی گفت: مهدی ابراهیمی نیز نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم استان قم در این رقابت ها بود که از دستش از مدال کوتاه ماند.

 گفتنی است مهدی علیزاده پورنیا بعوان سرمربی و محسن کریمی بعنوان مربی هدایت تیم فرنگی قم در این رقابت ها را برعهده داشتند.

چهل و دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی از صبح (چهارشنبه ۴ اسفند) و با حضور کشتی‌گیران داخلی و نمایندگان کشورهای ارمنستان و تونس در سالن آب و برق گیت ورزشی اهواز آغاز و امروز (جمعه) به کار خود پایان داد./