رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: پیام عید بزرگ و با عظمت غدیر خم عزت، اقتدار، ولایت‌مداری و بصیرت است.

ماشاالله ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: چشمه جوشان معارف اسلامی عید سعید غدیر خم است، زیرا حقیقت اسلام در غدیر تجلی پیدا کرد.

وی درباره اهمیت عید غدیر خم افزود: در این روز دستورات خداوند متعال توسط پیامبر اکرم (ص) بازگو و ولایت اسلام اثبات شد بر همین اساس واقع غدیر پیام‌آور استمرار حکومت اسلامی در جهان است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد این روز را فرصتی برای دیپلماسی فرهنگی دانست و بیان کرد: در این روز می‌توانیم پیام غدیر را به گوش جهانیان برسانیم و روایت‌گر غدیر باشیم.

ایزدی، پیام غدیر خم را عزت، اقتدار، ولایت‌مداری و بصیرت عنوان کرد و گفت: شورای اسلامی شهرکرد در نظر دارد به‌مناسبت فرا رسیدن این روز با همکاری نهادهای فرهنگی و کارگروه غدیر جشن بزرگی در چهارم تیر با برپایی ٢٠٠ موکب در بلوار آیت‌الله کاشانی حدفاصل میدان آیت‌الله دهکردی تا چهارراه فارابی برگزار می‌شود.

وی از برپایی جایگاه در چهار راه دولت با همکاری صداوسیما و مجموعه مدیریت شهری خبر داد و گفت: به‌مناسبت ترویج فرهنگی و مذهبی طرح نورپردازی معابر و میادین در دستور کار قرار گرفته است.