امروز سه شنبه ۲۹ خرداد ماه ۱۲ محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پردیسان آنلاین، امروز سه شنبه ۲۹ خرداد ماه ۱۲ محصول فولادی به میزان ۹۰۶ هزار و ۷۹۶ تن در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا عرضه می‌شود.

سهم ورق رنگی در بورس کالای امروز ۴۲ درصد کمتر از عرضه هفته گذشته یعنی به میزان یک هزار تن است که این محصول با قیمت پایه ۴۷۰ هزار ریال عرضه می‌شود. در همین حال، ورق قلع اندود به میزان ۳ هزار تن عرضه می‌شود. ضمن اینکه قیمت پایه این محصول ۶۶۷ هزار ریال خواهد بود.

همچنین، ۱۰ هزار و ۳۰۰ تن ورق گالوانیزه G با قیمت ۴۳۶ هزار و ۸۶۰ ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه این محصول علاوه بر کاهش ۰٫۰۷ درصدی قیمت پایه، افت ۱۰ درصدی حجم عرضه را نیز به ثبت رسانده است.

از سویی مشتریان می‌توانند ۲۱ هزار و ۳۱۸ تن ورق گرم را با قیمت پایه ۳۱۵ هزار ریال خریداری کنند.

علاوه بر این ورق گرم خودرو و ورق گرم نورد کاران به ترتیب ۳۰ هزار و ۳۰ تن و ۶۰ هزار و ۶۰ تن عرضه خواهند داشت. ضمن اینکه هر ۲ محصول با قیمت پایه ۳۲۳ هزار و ۹۱۷ ریال عرضه خواهند کرد.

همچنین، ۳۲۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی، ۲۰٫۹ درصد پایین‌تر از قیمت عرضه هفته گذشته یعنی با قیمت پایه ۱۳ هزار و ۷۴۲ ریال عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، ۲۰۰ هزار تن سنگ آهن کلوخه و ۲ هزار تن کنسانتره سنگ آهن به ترتیب با قیمت‌های ۶ هزار و ۷۳۰ ریال و ۳۶ هزار و ۳۸۰ ریال عرضه خواهند شد. ضمن اینکه قیمت پایه کنسانتره سنگ آهن ۱٫۱ درصد کاهش داشته است.

در پایان، شاهد عرضه ۲۴۵ هزار تنی آهن اسفنجی با قیمت پایه ۱۳۷ هزار و ۵۵۱ ریال خواهیم بود. ضمن اینکه این محصول رشد ۱۰٫۸ درصدی قیمت پایه را به ثبت رسانده است.

در همین حال، ۳ هزار و ۱۸۰ تن ناودانی با قیمت ۲۵۴ هزار و ۴۵۴ ریال عرضه می‌شود. ضمن اینکه قیمت پایه این محصول رشد ۳٫۵ درصدی را نسبت به هفته گذشته به ثبت رسانده است.

همچنین، ۱۰ هزار و ۹۰۸ تن نبشی با قیمت پایه ۲۵۴ هزار و ۲۴۸ ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت که از افزایش ۳٫۴ درصدی قیمت پایه حکایت دارد.