به گزارش ددلاین، مایکل مور چهره جنجالی دنیای مستندسازی که تولیداتی چون فارنهایت ۹/۱۱ و مایکل مور در ترامپ‌لند را در کارنامه خود دارد، در برنامه ریل تایم (RealTime) به میزبانی بیل ماهر گفت: تنها راه آن‌ها (جمهوری‌خواهان) برای پیروزی این است که ترامپ انتخابات را لغو کرده و یا به تعویق بیندازد. مطمئنم این چیزی است که همین حالا […]

به گزارش ددلاین، مایکل مور چهره جنجالی دنیای مستندسازی که تولیداتی چون فارنهایت ۹/۱۱ و مایکل مور در ترامپ‌لند را در کارنامه خود دارد، در برنامه ریل تایم (RealTime) به میزبانی بیل ماهر گفت: تنها راه آن‌ها (جمهوری‌خواهان) برای پیروزی این است که ترامپ انتخابات را لغو کرده و یا به تعویق بیندازد. مطمئنم این چیزی است که همین حالا در سر دارد.

به گفته مور، تنها راه جمهوری‌خواهان برای پیروزی (در انتخابات) این است که تقلب کنند.

این کارگردان برنده جایزه اسکار گرایشات دمکرات دارد و بیشترین انتقادها به سیاست آمریکا را در زمان ریاست جمهوری‌خواهان و به خصوص جورج بوش و دونالد ترامپ روانه کاخ سفید کرد.

ناکارآمدی دولت ترامپ در مدیریت بحران کرونا در آمریکا که تاکنون جان بسیاری از مردم این کشور را گرفته، با انتقادات فراوان از سوی چهره‌های سرشناس سینمای هالیوود از جمله رابرت دنیرو، رابرت ردفورد، برد پیت و جیم کری قرار گرفته است. رئیس جمهوری آمریکا علاوه بر آن که در مهار این بحران عملکرد موفقیت آمیزی نداشته، از استفاده از ماسک تنفسی که با شیوع کرونا در بسیاری از کشورها اجباری شده نیز خودداری می‌کند. وی همچنین چندی پیش در اظهاراتی مضحک به مردم کشورش پیشنهاد داد تا برای درمان کرونا مواد ضدعفونی کننده به خود تزریق کنند.