در جلسه علنی بیست‌وهشتم شورای اسلامی شهر قزوین در سال جاری با برگزاری انتخابات داخلی، اعضای کمیسیون‌های تخصصی این نهاد مشخص شدند.

به گزارش پردیسان آنلاین از قزوین، در جلسه علنی بیست‌وهشتم شورای اسلامی شهر قزوین در سال جاری که شب گذشته_ یکشنبه بیست‌ویکم مرداد_ برگزار شد، با برگزاری انتخابات داخلی اعضای کمیسیون‌های تخصصی این نهاد مشخص شدند.

انتخاب اعضای کمیسیون بانوان و خانواده

در نخستین بخش از این جلسه و در ابتدای آغاز سال چهارم فعالیت شورای شهر قزوین ترکیب کمیسیون بانوان و امور خانواده مشخص شد. بر پایه این گزارش با رأی اعضای شورا فاطمه اشدری، مهری‌السادات تقوی، قاسم اللهیاری، ولی چگینی و محسن حق‌شناس به عنوان اعضای این کمیسیون انتخاب شدند.

تعیین اعضای کمیسیون خدمات شهری و شورایاری

در بخش دوم این حلسه با برگزاری انتخابات ولی چگینی، قاسم اللهیاری، محسن حق‌شناس و فاطمه اشدری به عنوان اعضای کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین تعیین شدند.

اعضای کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی مشخص شد

در بخش بعدی این جلسه هم اعضای کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین شامل مهدی مهدی خانی، قاسم اللهیاری، فرج الله فصیحی رامندی، حسین صلحجو و مهری‌السادات تقوی تعیین شدند.

ترکیب کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی

در چهارمین سال فعالیت دوره ششم و با برگزاری انتخابات در صحن علنی شورا، اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین مشخص شدند. با رأی اعضای پارلمان محلی، علی فرمانی، قاسم اللهیاری، فاطمه اشدری، مهری‌السادات تقوی و محسن حق‌شناس به عنوان اعضای این کمیسیون مشخص شدند.

انتخاب اعضای کمیسیون مالی

با برگزاری انتخابات در صحن علنی شورا و در چهارمین سال فعالیت شورای ششم ولی چگینی، محسن حق‌شناس، فاطمه اشدری و قاسم اللهیاری به عنوان اعضای کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی، سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین معین شدند.

کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی

در نهایت هم در انتخابات صحن شورا اعضای کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین شامل ولی چگینی، قاسم اللهیاری، محسن حق‌شناس، مهدی مهدی‌خانی و مهری‌السادات تقوی تعیین شدند.