به گزارش پردیسان آنلاین، فخری زاده در مراسم اجرای نماهنگ غروب خونین رنگ ضمن تقدیر از اجرای این نماهنگ اظهار داشت: هیچ‌کدام از لحظات زندگی شهید فخری زاده به بطالت نگذشت، چراکه وی همواره سعی در آموزش دادن و آموزش دیدن بود. وی با اشاره به جایگاه ویژه مطالعه در زندگی شهید فخری زاده، خاطرنشان […]

به گزارش پردیسان آنلاین، فخری زاده در مراسم اجرای نماهنگ غروب خونین رنگ ضمن تقدیر از اجرای این نماهنگ اظهار داشت: هیچ‌کدام از لحظات زندگی شهید فخری زاده به بطالت نگذشت، چراکه وی همواره سعی در آموزش دادن و آموزش دیدن بود.

وی با اشاره به جایگاه ویژه مطالعه در زندگی شهید فخری زاده، خاطرنشان کرد: این شهید در کلیه ابعاد هر آنچه که در توانش بود انجام می‌داد.

برادر شهید فخری زاده با بیان اینکه شهید فخری زاده علاقه وافر به سرودن اشعار داشت، افزود: این شهید گرانقدر هیچ‌گاه از نماز شب و تفسیر قرآن کریم غافل نبود و به دیگران نیز توصیه می‌کرد که با خواندن قرآن و تدبر در آیات الهی روح خود را جلا دهند.

وی با تأکید بر اینکه شهید فخری زاده یکی از اساتید به نام فیزیک هسته‌ای بود، تصریح کرد: راه و یاد شهدا برای همیشه در این مرز و بوم زنده می‌ماند چراکه به فرمایش قرآن کریم شهدا زنده هستند.