شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه خبرگزاری ایمنا نقش به‌سزایی در جلب رضایت مردمی و افزایش امیدآفرینی ایفا کرده است، گفت: داشتن شهری زنده و پویا نیازمند همراهی، مشارکت‌ورزی مردم و انعکاس رسانه‌ای است.

به گزارش پردیسان آنلاین از چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان ظهر امروز _ شنبه دهم شهریورماه_ در آئین افتتاحیه پردیسان آنلاین در چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری در سال‌های گذشته و حال در راستای ایجاد تعامل بیشتر بین اصحاب رسانه و مدیریت شهری، اظهار کرد: جهت برقراری تعامل دوسویه بین مردم و شهرداری به‌دلیل شرح وظایف متنوع و گسترده، نقش اصحاب رسانه می‌تواند در این امر بسیار پر رنگ باشد.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص رضایت، مشارکت مردمی و امیدآفرینی، افزود: با توجه به حساسیت مدیریت شهری در جهت ایجاد تعامل بین مردم و شهرداری پردیسان آنلاین توجه ویژه‌ای نسبت به این مقوله داشته و در سنوات گذشته و اخیر نقش به‌سزایی در جلب رضایت مردمی و افزایش امیدآفرینی ایفا کرده است.

شهردار شهرکرد ادامه داد: داشتن شهری زنده و پویا نیازمند همراهی، مشارکت‌ورزی مردم و انعکاس رسانه‌ای است، افزایش مشارکت‌ورزی در راستای تعامل دوسویه مردم و شهرداری به وجود می‌آید و رضایت‌مندی نسبی کسب می‌شود.

واحدیان در پایان خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است با توجه به اینکه در سال‌های اخیر نوع مطالبه مردم دچار دگرگونی شده است، برای انعکاس شرح وظایف و خدمات شهرداری در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی نیازمند افزایش تعامل رسانه‌ای هستیم.