صغری فرشی  روز شنبه در دوره آموزشی فن بیان در صنعت گردشگری در اردبیل اظهار کرد: این دوره‌ها در سطوم تخصصی و عمومی برگزار خواهد شد . وی همچنین با اشاره به دوره برگزار شده گفت: این دوره آموزشی با حضور انجمن صنفی راهنمایان گردشگری اردبیل و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در نگارخانه اردبیل […]

صغری فرشی  روز شنبه در دوره آموزشی فن بیان در صنعت گردشگری در اردبیل اظهار کرد: این دوره‌ها در سطوم تخصصی و عمومی برگزار خواهد شد .

وی همچنین با اشاره به دوره برگزار شده گفت: این دوره آموزشی با حضور انجمن صنفی راهنمایان گردشگری اردبیل و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در نگارخانه اردبیل برگزار شد.

او افزود:‌ در راستای آمادگی فعالان و راهنمایان گردشگری، صنوف و نیز عموم مردم در دوران پساکرونا این دوره آموزشی برگزار شد که برگزاری این دوره‌ها در سطح استان تداوم می‌یابد.

فرشی بیان کرد:‌ با توجه به اهمیت ارائه آموزش‌ها برای فعالان در حوزه گردشگری، صنوف و عمومی مردم امسال فعالیت نگارخانه شاه اسماعیل اردبیل دو برابر شده و آموزش‌ها پررنگ‌تر می‌شود.

او از تهیه بسته‌های آموزشی تصویری در بخش گردشگری خبر داد و افزود: این بسته‌ها در حال تهیه برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بوده که انتظار می‌رود در راستای گسترش این آموزش‌ها فعالان فضای مجازی اقدام به بازنش آن در گروه‌ها و کانال‌های مختلف کنند تا شاهد تاثیرگذاری این آموزش‌ها در بین افراد هدف باشیم.