شهردار کاشان با تأکید بر اینکه کاشان مهد شکوه تمدن و تولید دانش است گفت: در برهه هایی اگر در کاشان این روند افتخارآمیز و توسعه متوقف شد به دلیل آن بود که تولید دانش و توسعه تمدن با سکون مواجه گردید. سعید ابریشمی راد در نشست ارائه سطح علمی و بصری کتاب اهل کاشانم […]

شهردار کاشان با تأکید بر اینکه کاشان مهد شکوه تمدن و تولید دانش است گفت: در برهه هایی اگر در کاشان این روند افتخارآمیز و توسعه متوقف شد به دلیل آن بود که تولید دانش و توسعه تمدن با سکون مواجه گردید.

سعید ابریشمی راد در نشست ارائه سطح علمی و بصری کتاب اهل کاشانم در هتل نگارستان کاشان گفت: کتاب اهل کاشانم، شناسنامه‌ی کاشان است و امیدواریم مانند معجزه پیامبر که یک کتاب بود و به عنوان راهنمای بشر هیچ گاه کهنه نخواهد شد، کتاب اهل کاشانم نیز ماندگار و صاحب جایگاه باشد.

وی با بیان این که این کتاب، ارائه دهنده تاریخ پرشکوه و برجسته گذشته کاشان است یادآور شد: این کتاب قرار نیست فقط آن گذشته را پیش روی ما قرار دهد بلکه باید آینده این تمدن را نیز به ما نشان دهد.

شهردار کاشان با بیان اینکه این کتاب، فقط معرف گذشته پرشکوه شهر نیست از مؤلفان و گردآورندگان آن تقدیر و عنوان کرد: این کتاب با یک ظرافت خاص این مکتوب تاریخی فرهنگی را به اثری ماندگار تبدیل کردند.