سیدمرتضی سقائیان نژاد روز دوشنبه در حاشیه افتتاح رسمی بلوار شهیدان برقعی در منطقه یک شهرداری قم در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه شهرداری قم از دهه فجر تا پایان سال جاری طی ۶ هفته ۱۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال را افتتاح می کند افزود: یکی از […]

سیدمرتضی سقائیان نژاد روز دوشنبه در حاشیه افتتاح رسمی بلوار شهیدان برقعی در منطقه یک شهرداری قم در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه شهرداری قم از دهه فجر تا پایان سال جاری طی ۶ هفته ۱۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال را افتتاح می کند افزود: یکی از پروژه ها، احداث پروژه شهید صادقی بوده که یکی از محورهای شریانی و با هدف تکمیل رینگ ترافیکی شهر و کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر احداث‌شده است.

وی با تاکید بر اینکه این محور به طول هزار و ۱۶۰ متر و با عرض مسیر ۴۵ متری احداث شده است، تصریح کرد: ۵۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع تملک برای احداث این بلوار صورت گرفته است.

شهردار قم با اشاره به افتتاح این پروژه در روزهای آینده گفت: پروزه خیابان شهید صادقی یکی از اقدامات برای رینگ ترافیکی شهر بوده و از بزرگراه امام علی(ع) به سمت خیابان ۱۵ خرداد احداث شده است.

وی افتتاح رسمی بلوار شهیدان برقعی را نیز مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: پروژه شهیدان برقعی بیش از نیم قرن قدمت دارد که بهره برداری از آن در شادابی و رضایت مندی عمومی تاثیرگذار خواهد بود.

سقائیان‌نژاد با اشاره به برخی ویژگی ها و مشخصات فنی پروژه شهیدان برقعی تصریح کرد: برای بهره برداری و به سرانجام رسیدن این پروژه شاخص ترافیکی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اهمیت بهره برداری و اجرای طرح های عمرانی در افزایش رفاه، شادابی و رضایتمندی شهروندان را مورد توجه قرارداد و گفت: صرف هزینه های عمرانی در صورتی که به رضایتمندی و شادابی اجتماعی منجر شود مورد تاکید مجموعه مدیریت شهری قم است.

وی تکریم شان و منزلت شهروندان را هدف اصلی شهرداری قم در پروژه های عمرانی، فرهنگی و تفریحی و خدماتی دانست و ابراز کرد: افزایش شادابی و اعتماد، هدف و رویکرد مجموعه مدیریت شهری است.