مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با اشاره به کسب رتبه نخست درآمدی شهرداری منطقه ۳ اظهار داشت: پس از ارزیابی صورت گرفته از فعالیت‌های درآمدی این منطقه و پایش عملکرد ۹ ماهه سال ۹۹ به این موفقیت دست یافتیم. سرپرست منطقه سه شهرداری قم با اشاره به فعالیت‌های واحد درآمد منطقه […]

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با اشاره به کسب رتبه نخست درآمدی شهرداری منطقه ۳ اظهار داشت: پس از ارزیابی صورت گرفته از فعالیت‌های درآمدی این منطقه و پایش عملکرد ۹ ماهه سال ۹۹ به این موفقیت دست یافتیم.

سرپرست منطقه سه شهرداری قم با اشاره به فعالیت‌های واحد درآمد منطقه سه شهرداری در سه ماه گذشته، تصریح کرد: این منطقه از نظر درآمد در مهر، آبان و آذرماه ۹۹ درصد قابل توجهی افزایش درآمد روبرو بوده است.

روحانی وزیری با قدردانی از شهروندان خوب و همیشه همراه این منطقه در پرداخت به‌موقع عوارض، گفت: این مهم یکی از مؤلفه‌های تأثیرگذار در افزایش درآمد و همچنین ارائه خدمات‌رسانی بهتر به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: درخواست ما این است شهروندان بیش از پیش نسبت به پرداخت به‌موقع عوارض به‌ویژه نوسازی اهتمام بیشتری داشته باشند تا بتوان خدمات شایسته‌تری به آنان ارائه کرد.