عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری قم در میزبانی از زائران اربعین حسینی در شهر قم و مشارکت در راهپیمایی پرشور اربعین سربلند بود.

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری قم در میزبانی از زائران اربعین حسینی در شهر قم و مشارکت در راهپیمایی پرشور اربعین سربلند بود.

به گزارش پردیسان آنلاین، حسن طلایی در گفت‌وگویی با اشاره به میزبانی شهر قم از زائران اربعین حسینی در ملیت‌های مختلف، اظهار کرد: به این دلیل که شهر قم یک مقصد میانی برای زائران اربعین از کشورهای شرقی کشور محسوب می‌شود، مدیریت شهری قم در ایام اربعین حسینی از جمع کثیری از زائران اربعین حسینی پذیرایی کرده است.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی شهرداری قم به موکب سیدالشهدا (ع) و موکب امامزاده جمال‌الدین افزود: راهپیمایی با شکوه جاماندگان اربعین حسینی در قم با حضور پرشور مردم قم و زائران حرم کریمه اهل بیت (س) در بلوار معنوی پیامبر اعظم (ص) برگزار شد و خدمات شهرداری قم در این راهپیمایی در حوزه‌های مختلف از جمله اقدامات فرهنگی مشهود بود.

این عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اعزام ۶۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه ون توسط شهرداری قم به مرز مهران خاطرنشان کرد: با وجود اولویت قرار گرفتن میزبانی از زائران در داخل شهر، شهرداری قم با تولید و استقرار ۲۰۰۰ مخزن ۱۵۰ لیتری زباله، تولید و توزیع ۲۰ تن کیسه زباله ویژه اربعین و اعزام تانکر آب به ظرفیت ۱۸ هزار لیتر، نقش خود را در پاکیزگی مسیر پیاده‌روی اربعین ایفا کرد.

طلایی با بیان اینکه تمام ارکان مدیریت شهری قم خدمت به زائران را افتخار خود می‌دانند، اضافه کرد: دولت برای ارتقای زیرساخت‌های زیارت باید به مدیریت شهری قم یاری برساند.