شهردار اصفهان گفت: سی‌وششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان را در پیش داریم؛ در این راستا نوجوانان مطلع باشند که فراخوان انتخاب داوران جشنواره اعلام شده و فرایند برگزاری جشنواره بر دوش نوجوانان است.

به گزارش پردیسان آنلاین، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه دهم شهریور_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: ستاد مهر از سه هفته پیش به‌صورت رسمی در شهرداری شکل گرفت و با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله پلیس راهور، اداره کل آموزش و پرورش استان و سایر دستگاه‌ها در راستای خدمت‌رسانی برای ماه مهر مشغول فعالیت است.

وی افزود: امیدواریم سال تحصیلی جدید را با شرایط بهتری نسبت به سال‌های گذشته آغاز کنیم.

شهردار اصفهان تاکید کرد: تأمین ناوگان اتوبوسرانی برای ماه مهر از وظایف شهرداری است، از این‌رو تلاش کردیم تعداد آن را به حداکثر ظرفیت برسانیم و آماده ارائه خدمت باشیم.

قاسم‌زاده با اشاره به سایر اقدامات انجام شده برای استقبال از ماه مهر گفت: تلاش کردیم اقداماتی از جمله روکش، آسفالت و خط‌کشی معابر اصلی و فرعی شهر را انجام دهیم.

وی ادامه داد: آماده خدمت‌رسانی به مدارسی هستیم که دانش‌آموزان آن علاقه‌مند به رفت‌وآمد با دوچرخه هستند و در این راستا گیره‌های چرخ دوچرخه را به‌صورت هدیه به آن‌ها اهدا می‌کنیم و معتقدیم از این ظرفیت حمل‌ونقل برای دانش‌آموزان باید استفاده شود.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در راستای استقبال از ماه مهر تمهیداتی را فراهم کرده‌ایم، به‌عنوان مثال سال جاری دومین سالی است که والدین دانش آموزان از طریق سامانه «سفیر مهر» برای استفاده از سرویس مدارس ثبت نام می‌کنند.

قاسم‌زاده گفت: روش سنتی مراجعه به دفاتر و قراردادهای کتبی برچیده شده و سازمان تاکسیرانی با هماهنگی کامل با اداره کل آموزش و پرورش استان، سامانه سفیر مهر را پیش‌بینی کرده است.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها با رجوع به این اپلیکیشن می‌توانند سرویس مدرسه فرزند خود را انتخاب و ثبت نام کنند، افزود: این سامانه به‌دلیل نظارت بر فرایند سرویس‌های مدارس از طرف شهرداری و آموزش و پرورش از امنیت خوبی برخوردار است.

شهردار اصفهان گفت: سی‌وششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان را در پیش داریم؛ در این راستا نوجوانان مطلع باشند که فراخوان انتخاب داوران جشنواره اعلام شده و فرایند برگزاری جشنواره بر دوش نوجوانان است.

قاسم‌زاده گفت: نوجوانی که علاقه‌مند به داوری فیلم‌ها و برگزاری جشنواره هستند، با نگاه به تابلوهای سطح شهر متوجه وجود بنرهایی با موضوع فراخوان داوران نوجوان می‌شوند و پس از ثبت نام می‌توانند در فرایند جشنواره بین‌المللی همچون سال گذشته مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: در جشنواره سال گذشته شاهد اوج مشارکت کودکان و نوجوانان بودیم و امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.