محمدابراهیم زارعی روز چهارشنبه در اولین جلسه جهش تولید شهرستان سنندج و با حضور مدیران واحدهای تولیدی اظهار داشت: تحقق شعار رهبری موجب اشتغال پایدار و رونق اقتصادی می شود، بنابراین همه باید برای دستیابی به این مهم تلاش کنیم. وی اضافه کرد: دولت می‌کوشد در کنار مدیران واحدهای تولید و سرمایه‌گذاران، مشکلات واحدهای تولیدی […]

محمدابراهیم زارعی روز چهارشنبه در اولین جلسه جهش تولید شهرستان سنندج و با حضور مدیران واحدهای تولیدی اظهار داشت: تحقق شعار رهبری موجب اشتغال پایدار و رونق اقتصادی می شود، بنابراین همه باید برای دستیابی به این مهم تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: دولت می‌کوشد در کنار مدیران واحدهای تولید و سرمایه‌گذاران، مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان سنندج را مصداقی شناسایی و مرتفع کند.

احمد خسروی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان هم در این جلسه گفت: از ۷۰۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان، ۳۵۰ واحد آن در حوزه شهرستان سنندج است که چنانچه مشکلات حوزه صنعت و تولید این شهرستان برطرف شود، ۵۰ درصد مشکلات صنعت کردستان رفع می‌شود.

در این نشست کارآفرینان، صاحبان و مدیران واحدهای تولیدی به مشکلاتی مانند بی‌ثباتی بازار و بهای مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی، ناآشنایی کارشناسان بانکی به مسائل تولیدی، سختی در تامین سرمایه مورد نیاز تولید، سرباز زدن بانک‌ها از پرداخت به موقع تسهیلات، بالا بودن نرخ سود تسهیلات ارائه شده، سخت گیری در تامین وثیقه‌های بانکی، پایین بودن ارزیابی بانک‌ها در ارزیابی وثیقه معرفی شده و بی‌ثباتی در بهای حمل ونقل کالا اشاره و خواستار رفع آن شدند.
رهبر معظم انقلاب سال ۹۹ را به نام جهش تولید نامگذاری کردند.