یکشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۴۱ ۱۴ طبقه بندی: استانی چچ به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد در ارزیابی عملکرد نیمه ابتدایی سال جاری توسط واحدهای ستادی، نام چهار شعبه از استان یزد در لیست برترین های بانک توسعه تعاون دیده می شود. حمیدرضا حکمتی نیا مدیر شعب استان یزد با اعلام این خبر […]


یکشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۰

۱۶:۴۱

۱۴

طبقه بندی:
استانی

چچ

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد در ارزیابی عملکرد نیمه ابتدایی سال جاری توسط واحدهای ستادی، نام چهار شعبه از استان یزد در لیست برترین های بانک توسعه تعاون دیده می شود.

حمیدرضا حکمتی نیا مدیر شعب استان یزد با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه روحیه همدلی و همکاری توام با اراده و پشتکار در تمامی شعب تابعه استان دیده می شود و همین همدلی و پشتکار بوده که سبب موفقیت برخی از شعب تابعه در ارزیابی عملکرد شش ماهه نخست سال جاری شده است.

مدیر شعب استان استمرار تلاش ها و اعمال برنامه ریزی صحیح و تلاش مضاعف در ماه های پایانی سال را یادآور شد و بیان کرد: برنامه ریزی اصولی و ترسیم نقشه راه همراه با تلاش و همت جمعی، می تواند استان صنعتی و برخوردار یزد را در جمع برترین های کشور در ارزیابی پایان سال قرار دهد.

گفتنی است ، بر اساس نتایج ارزیابی ها در نیمه ابتدایی سال جاری شعبه مطهری یزد موفق شد در جمع شعب برتر کشور در میان شعب درجه ۲ قرار گیرد، شعبه جانبازان یزد نیز جزو شعب برتر در میان شعب درجه ۴ و ۵ کشور قرار گرفت، از شعبه ابرکوه به عنوان شعبه موفق در پرداخت تسهیلات حمایتی یاد شده و همچنین در شاخص تحقق جذب منابع نیز نام شعبه بافق به عنوان شعبه برتر دیده می شود.