رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر قزوین گفت: سازمان تاکسیرانی به منظور رقابتی شدن و کاهش هزینه‌های اولیای دانش‌آموزان در سرویس مدارس به دنبال افزایش تعداد شرکت‌های پیمانکاری در سرویس مدارس باشد.

مهدی مهدی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در قزوین، اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی به منظور رقابتی شدن و کاهش هزینه‌های اولیای دانش آموزان در سرویس مدارس به دنبال افزایش تعداد شرکت‌های پیمانکاری در سرویس مدارس باشد.

وی افزود: در جریان جلسات تصمیم‌گیری نرخ سرویس مدارس در فرمانداری هستم، از سوی دیگر از دغدغه‌های سازمان تاکسیرانی، آموزش و پرورش و اولیای دانش‌آموزان نیز تا حدودی اطلاع داریم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به لایحه ارائه شده، میزان افزایش برای خودروهای تاکسی ۴۰ درصد و برای مینی‌بوس و ون ۳۵ درصد در نظر گرفته شده است و به همین دلیل می‌توانیم با این لایحه موافقت کنیم و در کنار آن بسته حمایتی برای رانندگان سرویس مدارس در نظر بگیرم تا به نوعی درصدی از دریافتی اولیا بابت هزینه سرویس مدرسه را کاهش دهیم.

مهدی‌خانی اضافه کرد: سازمان تاکسیرانی می‌تواند تعداد خودروها و شرکت‌های پیمانکاری در حوزه سرویس مدارس را افزایش دهد تا قیمت‌ها به صورت رقابتی باشد و هزینه‌ها در مجموع کاهش داشته باشد.