مراسم تحویل قرارداد این واحد دانش بنیان به نام “میلینیوم” با شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین روز پنجشنبه در نشستی با حضور استاندار برگزار شد. استاندار قزوین در این مراسم گفت: تقویت و گسترش صنایع نوین و با فناوری بالا یکی از رویکردهای مهم ما در زمینه جذب سرمایه گذار است. هدایت الله جمالی پور […]

مراسم تحویل قرارداد این واحد دانش بنیان به نام “میلینیوم” با شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین روز پنجشنبه در نشستی با حضور استاندار برگزار شد.

استاندار قزوین در این مراسم گفت: تقویت و گسترش صنایع نوین و با فناوری بالا یکی از رویکردهای مهم ما در زمینه جذب سرمایه گذار است.

هدایت الله جمالی پور افزود: در سال جهش تولید باید بتوانیم سهم واحدهای دانش بنیان را ارتقا ببخشیم تا از این طریق شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر استان و کشور باشیم. 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین نیز در این نشست گفت: با عقد قرارداد میان شرکت میلینیوم و شهرک ها، به زودی مراسم کلنگ زنی و ساخت این واحد تولیدی دانش بنیان آغاز خواهد شد.

حمیدرضا خانپور گفت: برای ساخت این طرح تولیدی ۸۶ هزار متر مربع از اراضی شهرک صنعتی کاسپین تخصیص داده شده است.

این مسوول اضافه کرد: این طرح تولیدی دانش بنیان تحت لیسانس شرکت میلینیوم کانادا و در زمینه تولید انواع چینی بهداشتی و تزئینی به فعالیت خواهد پرداخت.

وی اظهار داشت: رویکرد این طرح تولیدی با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی مستقیم برای ۲۰۰ نفر پس از بهره برداری و آغاز تولید با رویکرد صادرات فعالیت خواهد کرد.

سرمایه گذار این طرح نیز در این نشست اظهار امیدواری کرد ظرف ۲ سال این طرح تکمیل و به مرحله بهره برداری برسد.

۴۵ شرکت دانش بنیان در شهرک های صنعتی استان قزوین مشغول به فعالیت هستند.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.