به گزارش شامگاه پنجشنبه پردیسان آنلاین از روابط عمومی سپاه قم، حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم رونمایی از کتاب « جلوه هایی از شخصیت حاج قاسم» در قم، افزود: بعد از حاج قاسم دومین نفری که می توان گفت در اوج ولایتمداری قرار دارد سید حسن […]

به گزارش شامگاه پنجشنبه پردیسان آنلاین از روابط عمومی سپاه قم، حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم رونمایی از کتاب « جلوه هایی از شخصیت حاج قاسم» در قم، افزود: بعد از حاج قاسم دومین نفری که می توان گفت در اوج ولایتمداری قرار دارد سید حسن نصرالله است.

وی ادامه داد: سیدحسن نصراالله با صراحت اعلام کرد مهمترین عامل در پیروزی نبرد ۳۳ روزه فرمانبری از مقام معظم رهبری بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: از ویژگی‌های حضرت زهرا(س) که شاگردان ایشان به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی خوب فرا گرفتند داشتن بصیرت به همراه صراحت و شجاعت است.

وی افزود: صراحت و شجاعت در دفاع از حق از مهمترین ویژگی‌های سردار سلیمانی بود و این ویژگی‌ها در کنار بصیرت نیاز امروز جامعه است.

وی ادامه داد: سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با شهادت به آرزوی قلبی و مقصود نهایی خویش رسید و همین دلیل حیات و ماندگاری مکتب او خواهد بود.

حاج صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: حیات و شهادت حاج قاسم سلیمانی سرشار از برکت و منشا اثر است که سبب هدایت و عاقبت به خیری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز بسیاری هستند که بصیرت دارند و مسائل را درک می‌کنند و مظلومیت رهبری را می‌بینند ولی جرات و جسارت دفاع از ایشان را ندارند.

وی تصریح کرد: حاج قاسم در وصیت نامه خود از مظلومیت حضرت آقا سخن می‌گویند و او به معنای واقعی نسبت به رهبری و ولایت تعبد داشت و این تعبد مبتنی بر قوی ترین تعقل‌ها بود.

حاجی صادقی تاکید کرد: دشمن امروز به این جمع بندی رسیده که برای شکست این انقلاب و نظام راهکار این است که امت را از ولایت جدا کرده تا آسیب پذیر باشند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم همه خوبی ها را در خود جمع کرده بود و شاگرد مکتب امام علی(ع) بود گفت: حاج قاسم در نظامی‌ترین صحنه‌ها معنوی‌ترین و در سیاسی‌ترین مسئله رئوف‌ترین فرد بود و در حالی که عبد خدا بود، نسبت به مردم عاشق بود.

گفتنی است کتاب سردار سرافراز چهره بین المللی مقاومت مجموعه ۴ جلدی اثر محمد علی نژاد از یادگاران دفاع مقدس است که وی در این کتاب در ۳۱ فصل جلوه‌هایی از شخصیت حاج قاسم سلیمانی را به قلم تحریر درآورده است./