معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: همراه با آموزش و پرورش برنامه ریزی و هدف‌گذاری انجام دادیم که در گام اول ۲۰۰ مدرسه را با استاندارد و کارشناسی‌ تجهیز کنیم تا جوانان و سایر اقشار جامعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در این مدارس حضور پیدا کنند و بازی و سرگرمی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پردیسان آنلاین، امروز _یکشنبه هشتم مردادماه_ برنامه امضای تفاهم نامه اولین رویداد تفریحی “عصر ورزش” در مدارس منتخب اصفهان بین آموزش و پرورش و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از ساعت ۸:۳۰ در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

کمال حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در رابطه با این برنامه، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ما این است که تحرک، نشاط و سلامتی را در جامعه افزایش دهیم، متاسفانه سرانه ورزش در اصفهان پایین است و برای بهبود این وضعیت باید مردم دسترسی ساده به خدمات و فضاهایی برای تحرک داشته باشند.

وی ادامه داد: همراه با آموزش و پرورش برنامه ریزی و هدف‌گذاری انجام دادیم که در گام اول ۲۰۰ مدرسه را با استاندارد و کارشناسی تجهیز کردیم تا جوانان و سایر اقشار جامعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در این مدارس حضور پیدا کنند و بازی و سرگرمی داشته باشند.

سرانه ورزش در اصفهان پایین است / مدارس عصرها برای ایجاد فضای تفریحی باز هستند

معاون فرهنگی شهردار اصفهان با بیان اینکه این برنامه تا آخر تابستان به صورت پایلوت ادامه دارد، تصریح کرد: امیدوارم در این مدت دست آورد خوبی در اجرای طرح داشته باشیم تا برای طول سال تحصیلی هم برنامه ریزی انجام دهیم.

حیدری اضافه کرد: در هرکدام از مدارس سه نفر حضور دارند که شامل مدیر، مربی ورزش و نیروی خدمات است. باتوجه به تجهیزاتی که برای هر مرکز داشتیم حدود ۸ میلیارد هزینه این طرح شده است که امیدواریم با یک مدیریت خوب، دست آورد هم داشته باشیم. برای حضور در مدارس نیازی به هزینه نیست و فقط باید ثبت نام کرد، قرار نیست چیزی آموزش داده شود بلکه قرار است در این فضا تفریح صورت بگیرد.