مهدی حیدری بامداد شنبه در این خصوص به خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع زلزله ۴ ریشتری، اعلام آماده‌باش به کلیه اعضای ستاد مدیریت بحران صادر شد. وی گفت: در حال حاضر تیم‌های ارزیاب به محدوده مرکز زلزله اعزام شدند. فرماندار شهرستان دماوند گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم خونسردی خود را حفظ کرده و […]

مهدی حیدری بامداد شنبه در این خصوص به خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع زلزله ۴ ریشتری، اعلام آماده‌باش به کلیه اعضای ستاد مدیریت بحران صادر شد.

وی گفت: در حال حاضر تیم‌های ارزیاب به محدوده مرکز زلزله اعزام شدند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم خونسردی خود را حفظ کرده و نکات ایمنی را رعایت کنند.

همچنین سعید طاهری، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از اعزام تیم‌های ارزیاب به منطقه زمین لرزه خبر داد و گفت: بعد از زلزله بلافاصله نیروهای ستاد بحران و هلال احمر از نزدیک ترین پایگاه ما در آبعلی به مناطق مشاء و آبعلی اعزام شده و خوشبختانه تاکنون هیچ خسارتی گزارش نشده است.

به گزارش پردیسان آنلاین، ساعت ۳ و ۵ دقیقه بامداد شنبه زلزله‌ای به بزرگی ۴ ریشتر دماوند در شرق تهران را لرزاند. این زلزله در عرض جغرافیایی ۳۵.۷۸۸ و طول جغرافیایی ۵۲.۰۲۸ و در عمق ۸ کیلومتری از سطح زمین به وقوع پیوست.

نزدیک‌ترین شهرها به مرکز زلزله در ۸ کیلومتری دماوند، ۱۲ کیلومتری رودهن و ۱۵ کیلومتری بومهن و نزدیک‌ترین شهرها تهران و ۹۴ کیلومتری کرج بوده‌است.