سامانه ۱۳۷ پلی دوطرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری

شهردار بروجن با بیان این که سامانه جامع و یکپارچه ارتباطات شهروندی ۱۳۷ در بروجن به‌طور رسمی آغاز به کار کرد، گفت: ۱۳۷ سامانه‌ای دوطرفه بین مردم و مدیریت شهری است که می‌تواند چرخه درخواست‌ها و شکایات مردمی را ثبت و انجام کارها را به طور هوشمند دنبال کند و نتایج پیگیری‌ها را به مردم گزارش دهد.

گرشاسب ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: از امروز شهروندان بروجنی می‌تواند با مراجعه به درگاه https://137.borujen.ir برای اطلاع از ضوابط و قوانین، انجام امور مربوط به قسمت‌های مختلف شهرداری، طرح کردن شکایت‌ها و درخواست‌های خود از این سامانه استفاده کنند.

وی افزود: ۱۳۷ سامانه‌ای دوطرفه بین مردم و مدیریت شهری است که می‌تواند چرخه درخواست‌ها و شکایات مردمی را ثبت و انجام کارها را به طور هوشمند دنبال کند و نتایج پیگیری‌ها را به مردم گزارش دهد.

شهردار بروجن با بیان اینکه سامانه جامع و یکپارچه ارتباطات شهروندی ۱۳۷ در بروجن به‌طور رسمی آغاز به کار کرد، تصریح کرد: در سامانه ۱۳۷ موضوعات پرکاربرد در اختیار شهروندان قرار گرفته است تا شهروندان راحت‌تر مسائل خود را مطرح کنند، همچنین مردم می‌توانند با تماس با ۱۳۷ هرگونه درخواست، نظر، پیشنهاد یا گزارش فساد را به صورت محرمانه به اطلاع مدیریت شهری برسانند.

ریگی ادامه داد: تغییر روش‌های مدیریت فرسوده با روش‌های نوین فناوری مدیریتی و نظارتی هوشمند از سیاست‌های شهرداری بروجن است.

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=294156

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: