شهردار سی‌سخت از کاشت دو هزار اصله نهال و گل در ۳۰ گونه مختلف جهت ساماندهی فضای سبز شهر خبر داد.

سجاد بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، از کاشت بیش از دو هزار اصله نهال و گل فصلی و دائمی توسط شهرداری سی‌سخت، خبر داد و اظهار کرد: در راستای زیباسازی فضاهای شهری، آرامش روانی و بصری با هدف ایجاد طراوت و شادابی در سطح شهر نسبت به کاشت بیش از دوهزار اصله گل‌های فصلی، دائمی و نهال با تنوع بیش از ۳۰ گونه و با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال از اعتبارات اهدایی و منابع داخلی اقدام شده‌است.

وی با بیان اینکه تمام تلاشمان در راستای افزایش طراوت، شادابی و سرسبزی در شهر و ارتقای کیفیت فعالیت‌ها و رضایتمندی شهروندان عزیز شهر است، افزود: برای زیباسازی بهتر سطوح فضای سبز، همزمان لکه‌گیری و نشاء‌کاری چمن در بخش‌های مختلف پارک‌ها، میادین و بلوارها که دچار تخریب شده‌اند را نیز در دستور کار شهرداری قرار داده‌ایم تا بتوانیم زیبایی بصری بیشتری را در سطح شهر ایجاد نمائیم.

شهردار سی‌سخت گفت: اگرچه توسعه فضای سبز از وظایف خاص مدیریت شهری است، اما حفظ و نگهداری از فضای سبز از تکالیف مشترک شهروندان و مدیریت شهری است.

وی حفظ و نگهداری از فضای سبز شهری را یکی از اولویت‌های در مدیریت شهری، جهت مناسب‌سازی چهره شهر دانست و تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل کارکنان واحد فضای سبز و خدمات شهری، همچنین مشارکت شهروندان بتوانیم در نگهداری و زیبا نگه‌داشتن فضاهای سبز شهری اقدامات مؤثری انجام شود.