به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی دادگستری، غلامعلی دهشیری با بیان اینکه رونق و جهش تولید با شعار امکان‌پذیر نیست و باید با برنامه‌ریزی و حضور در میدان عمل نسبت به تحقق آن اقدام شود، افزود: مقابله با فساد و مفسد یکی از اصول زیربنایی رونق تولید است و همواره باید یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی، سلامت اجتماعی باشد. این […]

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی دادگستری، غلامعلی دهشیری با بیان اینکه رونق و جهش تولید با شعار امکان‌پذیر نیست و باید با برنامه‌ریزی و حضور در میدان عمل نسبت به تحقق آن اقدام شود، افزود: مقابله با فساد و مفسد یکی از اصول زیربنایی رونق تولید است و همواره باید یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی، سلامت اجتماعی باشد.

این مسوول، پیوست اجتماعی را یکی از ارکان و ضرورت‌های اقدام قضایی دانست و بیان کرد: بدنه دستگاه قضایی باید با حضور در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد، ارتباط بیشتری با آحاد جامعه برقرار کند.

دهشیری گفت: باید دغدغه‌ها و مشکلات مردمی را بیشتر مورد توجه قرار داد و رسالت و اقدامات قوه قضاییه را برای مردم تبیین و از ایده‌های آنها استفاده بهینه کرد.

وی  بر تقویت نظارت و کادرسازی و جانشین پروری در دستگاه قضا تاکید کرد و اظهار کرد: احیای عدالت با پشت میز نشستن و منتظر دادخواست و شکوائیه ماندن محقق نمی‌شود.

رییس کل دادگستری یزد گفت: باید هر مدیر با اهتمام به مسائل مبتلابه مجموعه خود و حوزه قضایی برای هر مسئله تدبیری اثربخش اتخاذ کند.

رهبر معظم انقلاب سال ۱۳۹۹ را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند .