روند جمع‌آوری و انتقال پسماند نیازمند بازنگری است/ همیاری شهروندان رمز موفقیت در پروژه‌های مدیریت شهری قم است

به گزارش پردیسان آنلاین، مهدی اصفهانیان مقدم در نخستین جلسه شورای خدمات شهری شهرداری قم اظهار کرد: سه اصل قانون‌مداری، مردم مداری و دانش‌محوری سیاست شهرداری در حوزه معاونت خدمات شهری است که اگر با این شاخص‌ها کار کنیم وظیفه قانونی و شرعی خودمان را انجام دادیم.

وی ادامه داد: رمز موفقیت برای ارائه خدمات مطلوب، یک‌صدایی و هماهنگی است و باید از مناطق هشت‌گانه تا معاونت یک‌صدا شنیده شود و با هم‌افزایی خدمت در خورشان شهر کریمه اهل‌بیت(س) را ارائه دهیم.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر اینکه همه با هم باید سیاست‌های کاری را اجرا و پیگیری کنیم، گفت: بیشترین موضوعی که درباره آن انرژی و هزینه می‌کنیم جمع‌آوری، انتقال و دفن پسماندها و دومین موضوع تنظیف و نظافت معابر و خیابان‌هاست که به بخش خصوصی واگذاری شده است.

وی با بیان اینکه انتظار این است که روند جمع‌آوری پسماند از ابتدای جمع‌آوری تا انتقال و دفن در سایت البرز بازنگری شود، ابراز کرد: رمز موفقیت در پروژه‌ها مشارکت، همیاری و همکاری مردم است و هرکجا در مدیریت شهری مردم در کنار شهرداری بودند، کار به بهترین شکل انجام‌شده است.

اصفهانیان مقدم با اشاره به اینکه اصلاح و بهبود فرآیندها و حذف فرآیندهای زائد را در دستور کار داریم، اذعان کرد: ناظرین می‌بایست با دقت و بر اساس قانون بر عملکرد پیمانکاران نظارت کنند و از سوی دیگر تدابیری لحاظ شده که پرداخت‌های پیمانکاران سر موعد انجام شود تا در پرداخت حقوق کارگران خللی پیش نیاید.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر اینکه باید بر آموزش و فرهنگ‌سازی شهروندان اهتمام ویژه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: مجموعه خدمات شهری پیشانی فعالیت‌های شهرداری است و  معاونین خدمات شهری مناطق باید تمام موضوعات مرتبط با این بخش را در مناطق هشت‌گانه با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/****ع

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=223144

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: